8.2/10

Jan van Riemsdijk

Prima. Goede website, goede communicatie mbt status van de bestelling,vriendelijk en goede hulp bij het ophalen. Al met al dik in orde.

Communicatie en hulp bij ophalen.

A Schreurs

Snelle en goede service

Bart Linders

Prima, vriendelijk, behulpzaam

Henk Harks

Bezorgkosten erg hoog

Kwaliteit geleverd

Rene Witjes

Dit is de derde keer dat ik hier wat bestel en als ze het niet vertrouwen dat je de juiste combinatie besteld heb dan wordt je gebeld en ze leveren altijd optijd. Hun naam past precies bij het... Dit is de derde keer dat ik hier wat bestel en als ze het niet vertrouwen dat je de juiste combinatie besteld heb dan wordt je gebeld en ze leveren altijd optijd. Hun naam past precies bij het bedrijf TOP

Geen ga zo door

Interesse voor het product en de klant en goede kwaliteit en service

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste meneer Witjes,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening, daar doen we het voor :-).
We wensen u veel plezier met uw producten.
Met vriendelijke...
Beste meneer Witjes,
We wensen u veel plezier met uw producten.
Team Vandentop Tuinhout

Ricolt van Boeschoten

Prima service. Snelle behandeling en vlotte levering

n.v.t

Snelle afhandeling mails. Wijzigingen geen enkel probleem

Axel Brakkee

Top geregeld, ook goed meegedacht toen 1 artikel niet leverbaar was.

goed meegedacht toen 1 artikel wat ik nodig had niet op voorraad was. zo kon ik toch volgens planning te werk.

J Zeurpiet

Complete vlonder besteld, maar omdat mijn maten afweken van de standaard had ik te wei ig Bfix onderliggers. Er werden na goed overleg gratis extra onderliggers gestuurd. Top service

Ga zo door

Service

Heynens

Vorig jaar een tuinpoortje besteld helaas een plank gescheurd melding van gemaakt en er word een nieuwe plank opgestuurd, wat een service!!!!

Goede service