8.2/10

Dirk Bouwheer

Zeer positief. Website online bestellen is overzichtelijk en werkt prettig. Afhalen is goed geregeld. Personeel vriendelijk en communicatie via e-mail perfect geregeld

Beste meneer Bouwheer,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zijn blij dat u dit aan ons laat weten, zodat wij ook weten hoe onze dienstverlening ervaren wordt.
We wensen u veel...
Beste meneer Bouwheer,
We wensen u veel plezier met uw bestelling!

Ramon de Pauw

Probleem met product goed verholpen, reactietijd duurde wel wat lang

Jeroen Winkelmolen

Ik ben zeer tevreden. Allereerst was een groot deel van het geleverde hout van goede kwaliteit. Echter waren er ook een aantal meters (vellingdelen) waarbij delen beschadigd waren. Ik heb dat meteen... Ik ben zeer tevreden. Allereerst was een groot deel van het geleverde hout van goede kwaliteit. Echter waren er ook een aantal meters (vellingdelen) waarbij delen beschadigd waren. Ik heb dat meteen gemeld toen het hout binnenkwam en jullie hebben mij de ruimte gegeven om eerst mijn bouwproject (zo ver mogelijk) af te ronden alvorens te bepalen of ik nu toch nog tekort kwam. Dat bleek inderdaad het geval en zonder verder gedoe deden jullie een tegenvoorstel om het ontbrekende hout nog na te leveren. Echt een super klantenservice.

De levertijden op hout zijn lang. Het zou prettig zijn om wat vaker een update te krijgen over de levering. Ook al is het alleen maar om te zeggen dat jullie er zelf nog geen zicht op hebben.

Klantenservice

Beste meneer Winkelmolen,
Beste meneer Winkelmolen,
Hartelijk dank voor uw review en wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze service! We vinden het ook fijn dat u een verbeterpunt deelt, zodat wij onze dienstverlening nog beter kunnen maken.
We wensen u veel plezier met de bestelde producten.

Hans

Makkelijk een bestelling te plaatsen en snelle opvolging. Zeer uitgebreid assortiment en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste Hans,
Hartelijk bedankt voor uw review. Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Mitchell Blinker

Heel goed, vriendelijk mee denken en service!

Service.

Frank Schings

Ervaring was goed

Wr Verhaaren

Goede verwerking redelijk snelle levering, alleen duur.

mogelijk snelle levering.

gewoon goed, heb het doorgeven aan een andere mogelijke klant

Gerda Kaptein

Een goed bedrijf, die zelfs mij al belde of ik meer info wilde. Netjes en op tijd bezorgd.

Goed materiaal

Hilde Diemel-Hartkoorn