8.2/10

Angelina van Wijnen

Top bedrijf!

Snelle levering, mooie materialen

H.van Andel

We hebben hier eerder besteld. Bij deze bestelling was een onderdeel niet logisch en daar werd ik voor teruggebeld.

Richard Stegeman

Via website, gegalvaniseerde betonnetten en hardhouten paaltjes besteld

Prima service

Meindert Martens

Bestelling wilde ik afhalen in Strijen. 2 tegenstrijdige mails gehad over ophaaldatum. Telefonisch nogmaals geverifieerd en dus gaan rijden om product op te halen. Aangekomen bleek het product dus... Bestelling wilde ik afhalen in Strijen. 2 tegenstrijdige mails gehad over ophaaldatum. Telefonisch nogmaals geverifieerd en dus gaan rijden om product op te halen. Aangekomen bleek het product dus niet verzonden/aanwezig te zijn. Gelukkig had het bedrijf waarmee werd samengewerkt het product nog op voorraad, dus gelukkig niet voor niets gereden. Echter denk ik dat er nog wel wat digitale werk aan de winkel is.

Beste meneer Martens,
Beste meneer Martens,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend om te horen dat het niet goed ging in de communicatie over het afhalen. We zullen dit punt intern bespreken en werken aan verbetering van onze dienstverlening op dit gebied.

Dick van Amsterdam

Prima service, in eerste instantie verkeerde maat geleverd, is keurig netjes geruild (voor betere kwaliteit dan besteld).

Goede service

C.Roskam

TOP service goede kwaliteit en snelle reactie

Duurdere slot geleverd dan ik besteld had, hier kwam ik later pas achter na montage.
Gemaild hoe dit op te lossen
Zonder verdere bijbetaling mag ik het slot houden. Dit noem ik topservice

E. van Belle

Overzichtelijke website en bestellen gaat heel gemakkelijk. Contacten met het bedrijf verliepen super en soepel. Ik werd een paar dagen voor levering zelfs nog even gebeld om de bestelling te... Overzichtelijke website en bestellen gaat heel gemakkelijk. Contacten met het bedrijf verliepen super en soepel. Ik werd een paar dagen voor levering zelfs nog even gebeld om de bestelling te checken i.v.m. afwijking tussen aantal schuttingen en aantal afdeklatten. Om er zeker van te zijn dat alles klopte. Keurig op tijd geleverd en kwaliteit is prima!

Prettige contacten met medewerker van Van de Top. Kortom, echt TOP!

Reactie Vandentop Tuinhout:

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent me de producten en wensen u er veel plezier mee!

Keslwr

Goede (na) service. Planken waren niet van hele goede kwaliteit. Gelukkig goed opgelost door nieuwe planken af te sturen.

Materiaal goed controleren voordat het naar de klant gaat.

Goede klantenservice. Problemen netjes opgelost zonder extra kosten.

Beste meneer Kesler,
Beste meneer Kesler,
Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de eerste levering niet voldoende was. We gaan hier zeker beter op letten. Fijn dat het naar wens is opgelost en dat u ons laat weten hier tevreden over te zijn!
We wensen u nog veel plezier met uw bestelling.

Dirk Bouwheer

Zeer positief. Website online bestellen is overzichtelijk en werkt prettig. Afhalen is goed geregeld. Personeel vriendelijk en communicatie via e-mail perfect geregeld

Beste meneer Bouwheer,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zijn blij dat u dit aan ons laat weten, zodat wij ook weten hoe onze dienstverlening ervaren wordt.
We wensen u veel...
Beste meneer Bouwheer,
We wensen u veel plezier met uw bestelling!