Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Mevrouw A.W. van Beek-Sollie

De VandenBroecke Kliniek kwam bij mij zeer deskundig over en heb daarom voor deze gekozen .
Het personeel was prettig en alles zag er verzorgd uit.
Het resultaat mag er zijn alhoewel...
Het personeel was prettig en alles zag er verzorgd uit.
Het resultaat mag er zijn alhoewel het genezingsproces niet zonder probleempjes is verlopen.
De littekens genazen goed maar kreeg jeukende geïrriteerde ogen en dat is lastig als je er niet in wrijven mag. Waarna medicatie volgde.
Al met al, nu vier maanden verder, ben ik erg tevreden en heb weer een frisse uitstraling.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Persoonlijke vriendelijke aandacht, goed verzorgd.

Willy Langenberg Hofland

Vriendelijke ontvangst,mooie locatie,prettige behandeling.

Professioneel,behandeling.

Ada Otte Honders

Uitstekend, operatie is goed gelukt en ben het personeel is vriendelijk. Ontvangst in de wachtruimte is prettig en goede koffie!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Werkelijk alles binnen de behandelfase is zeer goed, ook noemenswaardig is het nazorgpakketje die ik meekreeg na mijn ooglidcorrectie.

Een supervriendelijke en professionele behandeling met een geweldig resultaat. Ik ben er blij mee!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Duidelijke uitleg en zorg voor de patiënt. Vooral het lekker warme dekentje tijdens de behandeling was super.

Prima ervaring. Medewerkers erg kundig en zeer klantvriendelijk .
Prettige sfeer en keurige, schone kliniek.

KlantVriendelijk en kundig personeel

Clazina Maria Koomen

De uitleg van mijn behandeling was fantastiech en is heel goed geslaagd ben heel blei .

Erg vriendelijk