Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

beekman

Via een vriendin kwam ik bij de kliniek, zij had erg goede ervaring. die is inderdaad waargemaakt. de ooglidcorrectie is goed gegaan. periode van herstel viel wat tegen, ondanks de rust die ik nam.... Via een vriendin kwam ik bij de kliniek, zij had erg goede ervaring. die is inderdaad waargemaakt. de ooglidcorrectie is goed gegaan. periode van herstel viel wat tegen, ondanks de rust die ik nam. maar ook daar had de kliniek me voor gewaarschuwd. zeer vriendelijk e behulpzaam personeel en tijdens de ingreep was men ook erg ontspannen

vriendelijkheid, begrip en duidelijkheid

Eerst had ik een twijvel over keloidvorming na behandeling bij ooglidscorrectie, maar na ruim een halfjaar was het verdwenen, en ik ben nu wel heel tevreden dat ik het heb laten doen.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

goed geinformeerd over voor en na behandeling, en klant vriendelijk.

van Pelt

Plezierig, professioneel en goed verzorgd

Goede ambiance, persoonlijke benadering

Leticia M. B.

Tevreden over de resultaat.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Hygiene en vakkundigheid zijn de sterke punten. Het is te merken dat Dr. van Huizum ziekenhuis ervaring heeft. De genezing was probleemloos.

Profesioneel

Arno Molegraaf

Vriendelijk en professioneel, voor tijdens en na de behandeling wordt goed ingespeeld op de behoeften van de klant.

De zorg om de patiënt

Michelle Buining

Ik ben heel tevreden, en superblij met het resultaat!

Hele aardige mensen
Goed helder advies

Anna

Prettige sfeer, afspraken vinden plaats op de afgesproken tijd, dus weinig wachttijd.
De arts vertelt wat er allemaal gaat gebeuren, wat je zelf moet doen voor je herstel en over de nazorg.
Hiervoor neemt zij voldoende tijd en je kunt alles ook nog puntsgewijs doornemen in de informatiemap die je meekrijgt.

Nelleke Poels

Vriendelijke behandeling. Duidelijke uitleg over alles. De nazorg was ook heel goed geregeld. Kortom zeer tevreden.

Een hele goede ervaring het hele team aardig vriendelijk en behulpzaam.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De rust en belangstelling.
Het op je gemak stellen. luisteren na je probleem duidelijk advies hoe de ogen er uit zien na de operatie en wat je te wachten staat.