poppes

Onze kinderen hadden beide een mooie woning gevonden in Amsterdam...... Nu nog inrichten!!!!
Op zoek gegaan naar verschillende winkels en ook zijn wij bij van der Donk binnen gelopen.
En...

Alleen maar sterke punten, zeker een bezoek waard!!!!!!!!

Hans van Lent

Wat een perfect bedrijf. Vanaf de eerst stappen (voor ons voor het eerst bij Van der Donk binnen geweest eind november 2018) was de ontvangst zo vriendelijk. Geen druk uitoefenen om te kopie maar...

Geen spreek punt maar super sterke punten. De aflevering en opbouw van de diverse wandmeubelen werd verzorgt op een wel heel plezierigere manier. Wat een vakmensen hebben jullie. Niets was teveel gevraagd. Zelfs om een extra beugel (niet van Van der Donk) onder de meubelen plaatseen was geen enkel probleem.

Een 10+ voor de mensen die hebben geplaatst en zeker ook een 10 voor de verkoop, uitleg meedenken, etc. Gewoon een TOP zaak voor interieur

Yvonne

Vriendelijke ontvangst, gemotiveerd personeel, dat goed luistert naar de wensen van de klant.

Goede begeleiding bij het inrichten van mijn woning, van meubels tot stoffering en verlichting.

K Kirschner

Goede communicatie en snelle service. Toen er een probleempje was met onze stoffering is er meteen iemand gestuurd die het naar tevredenheid heeft opgelost.

Van der Donk staat voor je klaar.

Sabah

Super vriendelijk ontvangen in de winkel, men begreep direct waar we naar op zoek waren! Service ook super, alles netjes opgehangen!

Goede service en afhandeling

R. Meij

Uitstekend advies van Han Went. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe interieur

Goed advies en service

Ik had van der Donk Interieurs gevraagd voor vervanging van dopjes onder onze B&B stoelen. Deze hebben ze op eigen initiatief besteld en gratis geleverd. Wat een ongelofelijk goede service. Ten...

Proactief en zeer goede service als wel hele prettige communicatie met Marjan Klop.

Mooie collectie, goed advies (nemen nog de tijd voor je als klant) en uitstekende levering en installatie.
Alle lof voor Robert die onze lampen (Tom Dixon Melts) prachtig heeft opgehangen. Hij...

Service en vakmanschap

Ans Meewezen

Prachtige winkel vakkundige vriendelijke mensen heerlijke koffie,we hebben er twee prachtige Brokis hanglampen gekocht.
Welke zeer deskundig en heel precies zijn opgehangen alle lof hiervoor

Goed advies

Zeer tevreden over zowel het advies als ook de service (de aangeschafte lampen zijn thuis keurig opgehangen).

De enorme verscheidenheid aan (mooie) merken en het persoonlijke contact, dat je gezien de grootte van de winkel misschien niet zou verwachten.