Van der Donk Interieur

Van der Donk Interieur Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van der Donk Interieur? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company61
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van der Donk Interieur met 9.6/10. Gebaseerd op 61 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Tijd nemen en goed luisteren naar de wensen en advies omtrent kleur keuzes.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Restylen van de woonkamer met advies van bram van der weide gedaaan. rustig de tijd genomen om mooie minotti white bank, gordijnen (qiid) en lampen allemaal op elkaar af te stemmen. nu nog even doorsparen voor de lounge chair (eames) en dan hebben we alles naar wens. lampen vervolgens opgehangen door robert die heel precies alles netjes heeft opgehangen en geïnstalleerd.

Bergshoeff

Afgelopen vrijdag zijn bij ons een gelderlander bank en een jori draaifateul gebracht en wel heel tot ons genoegen in de kleuren en stof door ons besteld. zelfs de medewerkers die de jori stoel zag in de stoffen uitvoering vonden hem super en hebben er zelfs een foto van gemaakt. zijn heel goed geholpen op een professionele manier, bedankt dit was onze derde ervaring.

Gaston en Miriam van de Poel
Gaston en Miriam van de Poel

Professioneel team
goede kwaliteit
Mooie / exclusieve merken
heerlijke lunch

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vanaf het moment dat wij binnen kwamen bij van der donck, voelden wij ons thuis, het enthousiaste, vakkundig team, de mooie merken en de heerlijke cappuccino's.

Familie Swinkels
Familie Swinkels

Goed advies
Juiste kleurstelling
Keurige aflevering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn erg tevreden vanaf het advies t/m de oplevering. wij gaan voor een volgende aankoop weer naar van der donk interieur.

Joris
Joris

Redelijk wetend wat wij wensten, Alice gesproken en een vervolgafspraak gemaakt. Keurige plattegrond teruggekregen met een idee. Prettig contact.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi bedrijf met veel aanbod. meerdere bedrijven onder een dak. altijd makkelijk.

Vakkennis
Niet opdringerig
Luisteren en de vraag concreet kunnen vertalen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn appartement was ingericht door een binnenhuisarchitect, maar voor mijn gevoel was het nog niet af. bij van der donk met alice paans gesproken en een afspraak gemaakt voor een bezichtig van mijn appartement. in goed overleg zijn er een aantal mooie meubelstukken en kleden besteld die goed aansluiten op het geheel. het eindresultaat is geweldig!.

Vakkennis
Niet opdringerig
Luisteren en de vraag concreet kunnen vertalen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn appartement was ingericht door een binnenhuisarchitect, maar voor mijn gevoel was het nog niet af. bij van der donck met alice paans gesproken en een afspraak gemaakt voor een bezichtig van mijn appartement. in goed overleg zijn er een aantal mooie meubelstukken en kleden besteld die goed aansluiten op het geheel. het eindresultaat is geweldig!.

Johannes van Camp, Studio Ziezo
Johannes van Camp, Studio Ziezo

geen opdringerige verkopers
relaxte sfeer, zeer ruime keuze uit vele merken
vakkundig en advies op maat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Omdat we zelf er nog niet uit waren wat we precies wilden zijn we verschillende keren terug geweest voor informatie..
in alle rust konden we rondkijken en op het moment dat we advies nodig hadden werden we zeer plezierig en deskundig van advies voorzien. uiteindelijk gekozen voor een schitterende designklassieker: 'de tango' van leolux precies in de kleur violet die we voor ogen hadden. .

Nicole Notenboom
Nicole Notenboom

Aflevering van de meubels wordt netjes gedaan.
Als er gemonteerd moet worden zoas l kast ophangen Robert is er een met goude handjes en goede kijk op de zaak leverd perfect werk af, daar kan menig geen nog wat van leren.
Daar mag de Baas zuinig op zijn topper.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We wilden onze woonkamer restylen dit is heel goed gelukt dankzij han was helemaal niet opdringerig geeft heel goed advies ..
we zijn heel tevreden.

Fam, Boon
Fam, Boon

Toen bleek dat de kleur van enkele stoelen bij nader inzien, naar onze mening niet goed paste in ons interieur, heeft Van der Donk er alles aan gedaan de lerenstoelen om te ruilen voor nieuwe met een andere kleur leer, hetgeen ook gelukt is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De bediening was vriendelijk, kundig en niet opdringerig. de afspraken werden allen correct nagekomen. op verzoek was er de bereidheid om bij ons thuis te komen kijken wat het beste paste in ons bestaande interieur..
kortom wij zijn zeer tevreden over de service en dienstverlening bij van der donk.

Bedrijfsinformatie

Ruim 20 jaar werken wij al samen en hebben met elkaar meer dan 100 jaar ervaring in huis. Wij zijn een efficiënt opererend en gedreven team. Gastvrij voor onze bezoekers. Kundig op ons vakgebied. Steeds weer vernieuwend in ons aanbod van design meubelen. Verfrissend in onze kijk op design inrichting. Qua advies en service steeds opnieuw verrassend en helder.
Adres
Newtonweg 18