W. Hendricks uit Maastricht

Zeer mooie stijlvolle interieurzaak. Onze gekochte stoel werd zonder problemen in Maastricht afgeleverd door een medewerker Robert van Van der Donk. Een vriendelijke enthousiaste man die nog hart... Zeer mooie stijlvolle interieurzaak. Onze gekochte stoel werd zonder problemen in Maastricht afgeleverd door een medewerker Robert van Van der Donk. Een vriendelijke enthousiaste man die nog hart heeft voor de zaak.

Jullie medewerker die de stoel leverde was top.

Kees

Uitstekend en smaakvol advies op maat gekregen voor onze woonkamer door adviseur Han Went met accent op deskundigheid en contact, professioneel, vriendelijk en met passende verkoop benadering. Prima... Uitstekend en smaakvol advies op maat gekregen voor onze woonkamer door adviseur Han Went met accent op deskundigheid en contact, professioneel, vriendelijk en met passende verkoop benadering. Prima assortiment in verschillende prijsklassen. Goed georganiseerd bedrijf, transportschade werd vlot en correct opgelost, financiële afspraken werden bewaakt en uitgevoerd. Een goed bedrijf om samen je huis mee in te richten!

Collectie, klantcontact, levering & service

Teus Baars

Super zaak! Mooi assortiment en uitstekende service. Wij komen er al jaren met veel plezier!

van A tot Z perfect!

Liesbeth van Houwelingen

Mijn ervaring met Van der Donk is zeer goed. Het zeer ruime assortiment vind ik plezierig en bovenal de wijze waarop de medewerkers acteren, bescheiden maar met een duidelijke visie en goed... Mijn ervaring met Van der Donk is zeer goed. Het zeer ruime assortiment vind ik plezierig en bovenal de wijze waarop de medewerkers acteren, bescheiden maar met een duidelijke visie en goed inlevingsvermogen als het om maken van keuzes gaat (Alice Paans). Daarnaast professioneel en voorkomend in de uitvoering (Robert Kortenhoeve). Met betrekking tot de verlichting hadden we wellicht eerder over dimbaarheid etc. moeten spreken of Robert eerder kunnen betrekken voor de technische mogelijkheden/wensen. Maar dat is echt het enige wat ik als feedback heb. Verder echt TOP geholpen.

Ruime assortiment, compleet pakket aanwezig voor inrichting en aankleding van je woning. Alice Paans heeft smaak en durft haar kijk op de inrichting van je huis te geven, was zeer goed voorbereid op onze afspraak. Ze had meerdere opties waaruit we keuze konden maken voor inrichting van onze woonkamer, alle kleuren en materialen die we al hadden had ze goed geïnventariseerd. Ze kwam ook pro-actief met aanvullende suggesties. Ze betrekt haar collega's tijdig als die een specialisatie op ander terrein hebben (bijvoorbeeld vloerkleed). Plezierig in de communicatie, we kregen een stoel op zicht, ook dat was fijn om goed te kunnen beslissen.

poppes

Onze kinderen hadden beide een mooie woning gevonden in Amsterdam...... Nu nog inrichten!!!!
Op zoek gegaan naar verschillende winkels en ook zijn wij bij van der Donk binnen gelopen.
En...
En het was meteen een warm bad, ten eerste ziet de winkel er prachtig uit met bijzonder mooie collectie en verschillende bedrijven onder 1 dak . Ideaal als je alles moet inrichten. van het bankstel tot keuken tot prachtige geluidsinstallatie, carpet verlichting enz enz.... En als je dan uren door de winkle loopt wordt je continu verzorgt met een hapje en een drankje en ontzettend vriendelijk en goed personeel.
zo wordt het inrichten van een huis een feestje. Bedankt en zeker Tot Snel.

Alleen maar sterke punten, zeker een bezoek waard!!!!!!!!

Hans van Lent

Wat een perfect bedrijf. Vanaf de eerst stappen (voor ons voor het eerst bij Van der Donk binnen geweest eind november 2018) was de ontvangst zo vriendelijk. Geen druk uitoefenen om te kopie maar... Wat een perfect bedrijf. Vanaf de eerst stappen (voor ons voor het eerst bij Van der Donk binnen geweest eind november 2018) was de ontvangst zo vriendelijk. Geen druk uitoefenen om te kopie maar eerlijk advies.
Na het tweede bezoek werd alles uitgewerkt en hebben we de aankoop gedaan. We komen hier zeker meer terug. Ook voor verlichting.

Geen spreek punt maar super sterke punten. De aflevering en opbouw van de diverse wandmeubelen werd verzorgt op een wel heel plezierigere manier. Wat een vakmensen hebben jullie. Niets was teveel gevraagd. Zelfs om een extra beugel (niet van Van der Donk) onder de meubelen plaatseen was geen enkel probleem.

Een 10+ voor de mensen die hebben geplaatst en zeker ook een 10 voor de verkoop, uitleg meedenken, etc. Gewoon een TOP zaak voor interieur

Yvonne

Vriendelijke ontvangst, gemotiveerd personeel, dat goed luistert naar de wensen van de klant.

Goede begeleiding bij het inrichten van mijn woning, van meubels tot stoffering en verlichting.

K Kirschner

Goede communicatie en snelle service. Toen er een probleempje was met onze stoffering is er meteen iemand gestuurd die het naar tevredenheid heeft opgelost.

Van der Donk staat voor je klaar.

Sabah

Super vriendelijk ontvangen in de winkel, men begreep direct waar we naar op zoek waren! Service ook super, alles netjes opgehangen!

Goede service en afhandeling

R. Meij

Uitstekend advies van Han Went. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe interieur

Goed advies en service