Reviews

9.5 / 10
90 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

90 Reviews

Wim.S.Poppeliers

10/10

Wij hebben 2 Cassina Beam banken bij Van der Donk gekocht en helaas hebben wij met de banken als zodanig geen prettige ervaring gehad, dit hebben wij aan Bram van van der Donk aangegeven en in... Wij hebben 2 Cassina Beam banken bij Van der Donk gekocht en helaas hebben wij met de banken als zodanig geen prettige ervaring gehad, dit hebben wij aan Bram van van der Donk aangegeven en in overleg met Cassina is dit door van der Donk meer dan plezierig afgehandeld en kunnen wij begin februari 2 nieuwe Cassina MET banken tegemoet zien. Al met al een top bedrijf die de klant zeer hoog in het vaandel heeft staan.
Fam.W.S.Poppeliers
Brielle

Sterke punten

Zeer correct en klantvriendelijk, heb er haast geen worden voor.Top Top Top.


Garskamp

10/10

Top, luisteren goed en denken mee

Sterke punten

Kennis,
mooie ruime zaak met een knappe collectie


Fam. De Heij

2/10

Het kopen van de nieuwe bank was een feestje en we zijn door Peter goed en deskundig geholpen. Maar de aflevering, wat is uitbesteed aan een transportbedrijf, was een grote domper.
Onze bank...
Het kopen van de nieuwe bank was een feestje en we zijn door Peter goed en deskundig geholpen. Maar de aflevering, wat is uitbesteed aan een transportbedrijf, was een grote domper.
Onze bank werd kapot geleverd. Dat was geen verrassing gezien het feit dat de vrachtwagen tot het dak aan toe volgestouwd was. Onze bank stond ergens onderop..
Van der Donk verwees ons door naar de leverancier en die heeft opdracht gegeven om de bank door het transportbedrijf op te laten halen. Onze bank werd door hetzelfde transportbedrijf zonder poten en enige bescherming zo in de vrachtwagen geladen...
De leenbank werd geleverd zonder poten zodat we op de grond zaten. Bierkratten boden uitkomst...pff
Een week later kwam er iemand om de poten te monteren.
Na 5 maanden is de bank eindelijk gerepareerd en geleverd en als afsluiter moesten we zelf de poten recht onder de bank schroeven.
De communicatie vanuit Van der Donk is in het gehele proces nihil geweest en wij hebben gevoel gehad overal zelf achteraan te moeten.
Onze verwachting van een koop bij een speciaalzaak (met bijbehorende prijs) is er een van ontzorging en nauwkeurigheid.
Helaas heeft dit te wensen overgelaten en is er van onze feestvreugde weinig meer over.

Sterke punten

Verkoop

Reactie Van der Donk Interieur:

Beste Fam. de Heij,
We vinden het heel vervelend om uw bericht te moeten lezen. Het lijkt er inderdaad op dat een aantal zaken niet goed is gegaan, een excuus is dan ook op zijn...
Beste Fam. de Heij,
We vinden het heel vervelend om uw bericht te moeten lezen. Het lijkt er inderdaad op dat een aantal zaken niet goed is gegaan, een excuus is dan ook op zijn plaats.
Zoals tijdens ons telefoongesprek al aangegeven worden service meldingen door het merk Design on Stock zelf opgepakt, eigenlijk altijd naar volle tevredenheid van de klant. In dit geval duidelijk niet, we zullen dit dan ook met hen opnemen en evalueren. Uiteindelijk bent u natuurlijk onze klant en hadden wij adequater moeten reageren op uw situatie.
Hopelijk heeft de attentie die u van ons heeft ontvangen het leed een beetje kunnen verzachten en gelukkig is de bank inmiddels naar uw wens.
Ondanks deze ervaring hopen we u in de toekomst weer te mogen begroeten.
Van der Donk interieur


Marcel & Judith

10/10

Fantastisch

Sterke punten

Nemen de tijd, luisteren en voelen mee met je als klant om zo het juiste advies aan je te geven.


Hans en Jeanne Schellekens de Vries

10/10

In een woord Fantastisch met een !

Sterke punten

Bram denkt mee en geeft ons alle tijd en ruimte om de juiste beslissingen te nemen met onze aankoop.
Kastenwand en lampen moeten dan thuis worden bevestigd.
Dan zijn er twee lichtpunten in...
Bram denkt mee en geeft ons alle tijd en ruimte om de juiste beslissingen te nemen met onze aankoop.
Kastenwand en lampen moeten dan thuis worden bevestigd.
Dan zijn er twee lichtpunten in het plafond niet op de juiste plaats.
Robert weet het toch zo perfect te krijgen dat de lampen in een lijn hangen.
Daarvoor onze grote dank!
Hans en Jeanne Schellekens de Vries


Group Deneve

10/10

Fantastische zaak

Sterke punten

Los van het prachtige meubilair is de persoonlijke benadering van al het personeel wat we hebben gesproken top. Totaal niet geforceerd maar aangenaam , relaxed en ze zijn oprecht geïnteresseerd.... Los van het prachtige meubilair is de persoonlijke benadering van al het personeel wat we hebben gesproken top. Totaal niet geforceerd maar aangenaam , relaxed en ze zijn oprecht geïnteresseerd. Verstand van zaken, goede adviezen, je voelt je als klant welkom en begrepen. Aanrader!


DJ

10/10

Bank gekocht en naar tal van andere spullen gekeken.

Sterke punten

Smaakvol, deskundig en klantvriendelijk


Monique Bessems

10/10

Zeer grote keuze in topmerken en blijft ook na jaren geweldige service bieden

Sterke punten

Zeer vriendelijk en geweldige service


Henk en Diana van Veldhuizen

10/10

Tijdens een prettig gesprek met Bram werd er heel goed naar onze wensen geluisterd met als resultaat dat wij meer dan tevreden zijn met het eindresultaat; onze meubels komen perfect uit en de ruimte... Tijdens een prettig gesprek met Bram werd er heel goed naar onze wensen geluisterd met als resultaat dat wij meer dan tevreden zijn met het eindresultaat; onze meubels komen perfect uit en de ruimte is heel goed ingedeeld.
Het is sowieso de moeite waard om eens binnen te stappen want naast een prachtige collectie meubelen is het prettig en ongedwongen inspiratie opdoen. Ook de service is prima op orde, kortom; wij komen zeker nog eens terug.

Sterke punten

Service, advies en Collectie

Reactie Van der Donk Interieur:

Dank voor uw mooie woorden :)


Geen

4/10

Prachtige zaak .Een hoekbank gekocht echter bij levering beschadiging .Bank retour lange tijd moeten wachten en bij levering weer een beschadiging .Na mailen en een goed gesprek blijkt de fout bij... Prachtige zaak .Een hoekbank gekocht echter bij levering beschadiging .Bank retour lange tijd moeten wachten en bij levering weer een beschadiging .Na mailen en een goed gesprek blijkt de fout bij Rolf benz te liggen en wederom komt er een andere bank .Voor de derde keer ! Dit geeft dus een hoop geregel dus probeerde daar wat tegen over te stellen met Kvd Donk .Dit heeft niet veel opgeleverd .Eind conclusie vind ik dat ze niet de service verlenen die ik had verwacht van een dure meubelzaak .

Sterke punten

Prachtige meubelen

Reactie Van der Donk Interieur:

Beste,
Dank voor uw reactie.
Vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf niet naar verwachting is verlopen. Rolf Benz heeft tot 2 keer toe een bank met fouten geleverd, niet ok en absoluut...
Beste,
Dank voor uw reactie.
Vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf niet naar verwachting is verlopen. Rolf Benz heeft tot 2 keer toe een bank met fouten geleverd, niet ok en absoluut niet wat we van deze fabrikant gewend zijn. We nemen dit uiteraard hoog op met onze leverancier. Zoals u zelf al aangeeft doen we er alles aan om dit recht te zetten, zo leveren we tot driemaal toe een nieuwe bank. Daarbij is u in de tussentijd altijd een leenbank aangeboden, zodat u nooit zonder bank zou zitten. Tot slot wenste u (onafhankelijk van uw gegronde klacht op de bank) nog een set kussens, deze hebben we u uit coulance voor de helft van de prijs aangeboden en hier bent u mee akkoord gegaan.
We doen er alles aan om u alsnog tevreden te stellen en vinden het vervelend dat u dit anders ervaart. Zoals u weet, lopen inmiddels alle acties om de nieuwe bank te leveren.
Met vriendelijke groet
Van der Donk interieur