Mark

Ìn 2022 hebben wij een maatwerk kast i.c.m. een prachtige schuifdeur van Rimadesio besteld. Wij zochten namelijk een soort 'moderne en-suite' om een slaapkamer op te delen in een ouder- en kinderkamer. Het resultaat is werkelijk prachtig! En ook de weg ernaar toe was erg fijn, van A tot Z was alles goed geregeld door het bredere team. In een vroeg stadium zijn wij door de Rimadesio specialist Joelle uitgenodigd in de mooie showroom om de mogelijkheden te bespreken en het plan uit te werken. De monteur Robert die de uiteindelijke montage zou uitvoeren was toen ook al aangehaakt en er is direct overleg geweest met de 'eigen' meubelmaker voor het timmerwerk. Hierdoor konden we voor het beste eindresultaat gaan. De uiteindelijke montage is ook uitermate vakkundig uitgevoerd. Door het maatwerk kwamen Robert en Tjibbe wat onvolkomenheden tegen die in het werk perfect zijn opgelost. Er hing een algeheel gevoel van rust, zorgvuldigheid en volledige controle in ons huis tijdens de uitvoering. Kortom, een erg fijne A-Z klantervaring.

hoogwaardige kwaliteit, vakkundige monteurs en full-service klantervaring

Score voor Van der Donk Interieur: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: