Hoe beoordeelt u de bekwaamheid van ons kantoorpersoneel?
Levert Van Wijngen uw goederen altijd op tijd?

Vlotte samenwerking

Wij werken met Van Wijngen voor de levering van machines in Frankrijk, levertijd en datum zijn daarin van groot belangrijk. Van Wijngen weet dit en leveren bijna altijd op tijd, wanneer er... Wij werken met Van Wijngen voor de levering van machines in Frankrijk, levertijd en datum zijn daarin van groot belangrijk. Van Wijngen weet dit en leveren bijna altijd op tijd, wanneer er onverhoopt een auto te laat is wordt dit altijd professioneel opgelost.

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Prima, meestal Franse chauffeurs. Geen opmerking over, soms een charter deze hebben we toch minder graag dan de Franse chauffeurs.

Heeft u nog aanbevelingen voor Van Wijngen? Wij zouden uw input zeer op prijs stellen!

Snel info m.b.t tarief en mogelijkheden, correcte uitvoering van de opdrachten en pro-actieve opvolging

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

separate mailadres voor tariefaanvragen ?

Van Wijngen rijd voor ons wat zendingen naar Action in Frankrijk, en dit gaat naar wens.

Prima, nette chauffeurs.

Transportopdracht met aantal voorwaarden naar tevredenheid uitgevoerd

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Behulpzaam en hun zaakjes wat betreft veiligheid/ladingzekeren goed voor elkaar

Rogon P{roducts / Sabine van Deijck

Prettige samenwerking, snelle communicatie en afspraak = afspraak

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Persoonlijk geen ervaring mee, dat handelt onze expeditie af

Nee, geen aanbevelingen