Hoe beoordeelt u de bekwaamheid van ons kantoorpersoneel?
Levert Van Wijngen uw goederen altijd op tijd?

M.J.W. Gordijn

Mijn ervaring met van Wijngen kan ik als zeer prettig beschrijven. De werd duidelijk gecommuniceerd zonder verrassingen achteraf. Heel fijn zaken doen!

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Mijn ervaring met de chauffeurs van van Wijngen zijn goed. Ze zijn beleefd, vakbekwaam en op tijd, dat vind ik het belangrijkste.

Heeft u nog aanbevelingen voor Van Wijngen? Wij zouden uw input zeer op prijs stellen!

Op dit moment heb ik geen aanbeveling maar zal mijn ogen en oren open houden.

Transplanner

Ervaringen zijn goed. Afspraken worden goed nagekomen.

Geen ervaring mee

Antwoorden op e-mails duurt soms te lang naar onze zin.

Altijd snel een reactie!

Van wijngen doet voor ons transport.

Richard Horsten

Klantgericht! Zeer goede ervaringen met van Wijngen.

Vakmensen

Deze koers blijven aanhouden.

Betrouwbaar en snel

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Goede ervaringen zijn altijd correct en netjes.

prijs kwaliteit zeer goed houden zo

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Prima, krijg geen klachten van onze magazijnmannen

stuur standaard bevestigingen na het aanvragen van een transport met daarin de laaddatum. Dan weet de klant dat jullie de opdracht ontvangen hebben en ook meteen wanneer de goederen geladen worden.

gijs beukers

Hij hebben met regelmaat orders voor Frankrijk regio Parijs. Er wordt zelden nee verkocht en ondervind nooit geen klachten. Ik ervaar de communicatie als zeer prettig.

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

ik kom nooit in aanraking met de chauffeurs maar hoor nooit iets negatief vanuit mijn klant of ons warehouse.

David Créteur

Jarenlange, aangename samenwerking

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Niets op aan te merken, tip top

Doe zo voort!

Sintra Int. bv onderdeel v.d..v. Wijk groep

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Vooral op deze goede voet doorgaan