Hoe beoordeelt u de bekwaamheid van ons kantoorpersoneel?
Levert Van Wijngen uw goederen altijd op tijd?

Fijne samenwerking

Heb ik niet

Heeft u nog aanbevelingen voor Van Wijngen? Wij zouden uw input zeer op prijs stellen!

Indien een wagen te laat komt zelf bellen voordat mijn klant belt

TPT Freight BV

Heel goed altijd volgens afspraak

over het algemeen prima

afspraak bevestiging per mail bevestigen

Thijs Bosman / TPT Freight

Samenwerking is prima

prima

sneller antwoorden op de mail

Randy Rosseel/Scanroad Belgium

Enkel en alleen maar positieve ervaringen !

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Persoonlijk een ervaring of contact met chauffeurs, maar het is geweten dat het een zeer grote sterkte is wegens het werken met Franse chauffeurs.

Doe gewoon zo verder.

Tijs Dragtsma / De Zwaluw Transport

Zeer gedreven en professioneel team.

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Klant gerichte Nederlandse en Franse chauffeurs.

Ga zo door!

Vers uit de Gers Den Haag

Sinds een jaar is Van Wijngen Transport onze transporteur na nare ervaringen met grote transportondernemers. Een verademing!! Directe, korte lijnen met leverancier, chauffeur en ons! Zo weet je waar... Sinds een jaar is Van Wijngen Transport onze transporteur na nare ervaringen met grote transportondernemers. Een verademing!! Directe, korte lijnen met leverancier, chauffeur en ons! Zo weet je waar je aan toe bent! Prijs wordt vooraf besproken, dus geen verrassingen! Ze doen wat ze beloven! Geen smoesjes! Chapeau!!

Wat is uw ervaring met onze vrachtwagenchauffeurs?

Zeer behulpzaam, geduldig en zeer klantvriendelijk

Ga vooral zo door!

Snel, volgens afspraak en goede prijs.

We hebben een paar keer wat onaangename verassingen gehad m.b.t. prijzen/voorwaarden die van te voren niet doorgesproken waren.

Geen opm.

Goede ervaring en prettige samenwerking met planning, verloopt vlot

prima, geen klachten

groupage zendingen soms wat lastiger met laden en tijdstip van laden

Wim Nijs

Standaard

nvt

Voor continuiteit in de samenwerking zijn brc, iop, .... attesten of andere onontbeerlijk.