Volgens wensen

Uitstekend en gepast

Wendie

Correct, punctueel, netjes

Marleen Curvers

We zijn als familie eenstemmig buitengewoon positief: hartelijk, meelevend, creatief, duidelijk, openhartig en efficient hebben we de voorbereiding ervaren. Tijdens de uitvaart aandachtig,... We zijn als familie eenstemmig buitengewoon positief: hartelijk, meelevend, creatief, duidelijk, openhartig en efficient hebben we de voorbereiding ervaren. Tijdens de uitvaart aandachtig, respectvol, bescheiden en flexibel

Bas van Wegen

Helaas 2 x in 1,5 jaar van jullie diensten gebruik moeten maken, maar wel zeer bewuste keuze voor jullie

Nelly van Nienhuijs - Martin

Uitermate profesioneel

Jolie Janssen

Heel fijn en prettig. Goed en snel contact, meedenkend, initiatiefrijk op de kosten lettend, flexibel.

chantal backus

Wij vonden het heel fijn hoe de uitvaart is verzorgt voor mijn vader. alles werd uitgebreid met ons besproken. het was allemaal heel netjes verzorgt. er werd tot op het laatste moment nog extra... Wij vonden het heel fijn hoe de uitvaart is verzorgt voor mijn vader. alles werd uitgebreid met ons besproken. het was allemaal heel netjes verzorgt. er werd tot op het laatste moment nog extra aandacht besteed aan mijn vader. hele fijne ervaring.

Mariska Backus

Ik kan niet anders zeggen dan helemaal top zo goed begeleid in alles ik voelde me heel erg prettig bij hoe alles is gegaan