Volgens wensen
Waardering uitvaartverzorger
Gastvrijheid locatie Aerdehof
Communicatie

Jeffrey Driessen

Wij zijn blij dat wij van der Laan gekozen hebben, omdat alles zo goed in de puntjes werdt verzorgt. Zoals de crematie en de dienst, alles was goed verlopen zoals de foto's en de muziek. De... Wij zijn blij dat wij van der Laan gekozen hebben, omdat alles zo goed in de puntjes werdt verzorgt. Zoals de crematie en de dienst, alles was goed verlopen zoals de foto's en de muziek. De communicatie tussen ons en Kim was zeer persoonlijk en heel fijn.

Ko van Horick

Professioneel, integer, snel, persoonlijk, meedenkend. Dit zijn een paar woorden die ons meteen te binnen schieten als we terugdenken aan de voorbereidingen en de uitvaart zelf. We hebben hier een... Professioneel, integer, snel, persoonlijk, meedenkend. Dit zijn een paar woorden die ons meteen te binnen schieten als we terugdenken aan de voorbereidingen en de uitvaart zelf. We hebben hier een goed gevoel aan overgehouden.

Ans van der Velden-van Hout

Geweldige verzorging. Kim en haar collega's hebben ons heel warm en vriendelijk ontvangen en bijgestaan.

ria fitten

Persoonlijk en behulpzaam

Gerry Gijsbers

Prima verzorgd.
Respectvol en persoonlijke begeleiding naar overledene en familie

Tiny Linssen - Manders

Goed, zeer goed

Hanneke Suilen-Hendriks

Die waren zeer prettig.

Hermi Sahuleka

Onze ervaring met Van der Laan is heel positief!

Saskia de Voogd-Hanssen

Wij zijn erg tevreden

Edith Trienes

Hele fijne en prettige samenwerking gehad van begin tot einde. Korte communicatielijnen (telefoon mail en whats app) met de uitvaartverzorger en dat hebben we als heel prettig ervaren.