Volgens wensen
Communicatie

Marielle smedts

Zeer goed geregeld allemaal

Ton Baetsen

We hebben een fijn afscheid mogen ervaren van mevrouw Basten

Loek de Groot

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Leny van Eyndt-Janssen

Alles prima geregeld!

John Basten

We zijn prachtig en mooi ontzorgd

Wim van Saanen

Adequaat, vlot en flexibel

Peter Wolf

Ervaren medewerkers met een klantvriendelijk gevoel, die je echt het gevoel geven dat alles in orde komt en rekening houden met je wensen.

Ton Peeters - van Lier

Https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0yRH6mHPBLL1L7FZotLPkwPxhowk5EXsuKLdLsugYjVTxddgppivmkHLT94QCZBiwl&id=100002870625244

Afscheid nemen is heel persoonlijk. De een...

Afscheid nemen is heel persoonlijk. De een zoekt steun in geloof de ander probeert zijn “ongeloof” op de meest voor hem of haar passende manier te verwerken.
De weg naar het afscheid is er een die start bij het uitzoeken van een onderneming die een familie begeleid; het is gebleken dat zelfs die eerste eenvoudig lijkende stap geen vanzelfsprekende is.
Ik wil dan ook heel graag de mensen achter de schermen tijdens afgelopen week bedanken voor hun persoonlijke benadering en het mogelijk maken van het moeilijkste dat er is, namelijk het regelen van de begrafenis/crematie van een dierbare overledene.

Uitvaartverzorging van der Laan met in het bijzonder Marijn Beekman; collega’s van Aerdehof https://www.aerdehof.nl/ en Marijke Maas met haar eigen onderneming Beleef de dag: dankjewel voor de persoonlijke en tegelijk proffesionele manier van werken: met gepaste balans tussen verdriet en een spontane lach en vooral zonder taboes over de dood, hebben we “ôzze pap” samen met jullie tot aan het allerlaatste moment kunnen begeleiden.

Fam. van Rhee-van Hees

Perfect !

Huub Joosten

Dit was voor ons de 2 keer in nog geen 2 jaar dat we hebben gekozen voor van der Laan uitvaartverzorging en ook deze keer weer tot in de puntjes geregeld en begeleid

Samen met Marieke...

Samen met Marieke een prachtige uitvaart voorbereid. Er is echt geluisterd naar wensen, Marijn heeft ons fantastisch begeleid op de dag van de uitvaart. Een warm en mooi afscheid gehad, tot aan de begeleiding toe naar het crematorium beter hadden wij het ons niet kunnen wensen! grote Dank hier voor