Omdat wij een B&B Italia bank hebben, zijn wij bij deze winkel terechtgekomen. Wij zochten nieuwe stof voor onze bank ( Harry) Zonder afspraak daar na toegegaan. Goede ontvangst en wij zijn goed te... Omdat wij een B&B Italia bank hebben, zijn wij bij deze winkel terechtgekomen. Wij zochten nieuwe stof voor onze bank ( Harry) Zonder afspraak daar na toegegaan. Goede ontvangst en wij zijn goed te woord gestaan. Door goede uitleg en prijsopgave direct overgegaan tot aanschaf. Duidelijk uiteengezet door verkoper dat het enige tijd zou gaan duren en wij zouden een telefoontje krijgen wanneer de stof er was. Eind september telefoontje ontvangen dat de stof er was. Afspraak gemaakt voor 18 Oktober. Robert heeft stof bezorgd en ook aangebracht op de bank. Beslist een vakman. Alles keurig gedaan met liefde voor het vak. Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf en de afhandeling.

Goede sortering, mooie winkel en thuis alles netjes afgeleverd en afgewerkt.

Yvonne en Thijs van Dijk

Wij kopen al jaren onze design meubels bij van der Donk en zijn er heel erg blij mee.

Het bedrijf werkt met uitstekende adviseurs en monteurs en omdat zij al geruime tijd hier werkzaam kunnen zij de klant erg goed helpen en met jou meedenken.

Addy Streefkerk

Gisteren is onze aikon lounge bank van design on stock afgeleverd. Allereerst kregen we deskundig advies in de prachtige showroom van Van der Donk. De mogelijkheden op het gebied van stoffen en... Gisteren is onze aikon lounge bank van design on stock afgeleverd. Allereerst kregen we deskundig advies in de prachtige showroom van Van der Donk. De mogelijkheden op het gebied van stoffen en opstellingen zijn duidelijk besproken. met name goed advies over de stof is erg belangrijk gezien we 2 jonge kinderen hebben. Het afleveren van de bank was stipt op tijd en de bezorger lag diverse kleden op de vloer waardoor onze nieuwe gietvloer goed afgedekt was. Als service werd er nog vilt onder de pootjes geplakt ter bescherming van de vloer. Alles bij elkaar maakt dat een dikke 10!

Annemieke

Prachtige collectie, uitmuntend advies.

Onze adviseur (Erwin van Brakel) heeft een prachtig staaltje werkt afgeleverd. Wij hebben onze hele woonkamer opnieuw laten inrichten door Van der Donk en zijn enorm tevreden. Prachtige meubels,... Onze adviseur (Erwin van Brakel) heeft een prachtig staaltje werkt afgeleverd. Wij hebben onze hele woonkamer opnieuw laten inrichten door Van der Donk en zijn enorm tevreden. Prachtige meubels, mooie kwaliteit en goede service. Afspraken worden correct nagekomen.

Geweldige service

Zowel voor de levering en plaatsing van het bankstel de tafel en het ophangen van de verlichting. Zorgvuldig en keurig geleverd. Zeer prettige medewerkers.

Oprechte aandacht

In alle rust hebben wij onze keus in de winkel kunnen maken, er werd goed geluisterd. Han Went heeft een mooie inrichting voor onze huiskamer bedacht, waarvan wij nu genieten! Ook de mannen die de... In alle rust hebben wij onze keus in de winkel kunnen maken, er werd goed geluisterd. Han Went heeft een mooie inrichting voor onze huiskamer bedacht, waarvan wij nu genieten! Ook de mannen die de meubels kwamen installeren, waren plezierig in de omgang en hebben rustig gewerkt. Alles bij elkaar is dit een verademing wanneer mensen zonder haast hun werk doen en je het gevoel geven dat ze het met graag voor je doen. We zijn nu niet alleen blij met de nieuwe inrichting maar ook nog blij dat er zulke attente mensen zijn. Voluit lof voor deze vakbekwame mannen van Van der Donk!

Van den Heuvel

Geweldige winkel en service

Perfecte service bij de aankoop van onze Minotti bank. Levering van de meubelen wordt met veel zorg gedaan.

G.W. Onderstal

Perfect!

Verrassend, meedenkend en invoelend tijdens de selectiefase. Levering, plaatsing en montage zeer goed en zorgvuldig. Aftersales: uitmuntend!

Uitstekend en passend

Uitstekende ervaring opgedaan met Han Went. Diverse gesprekken gehad, inlevend, rustig, de goede kant opsturend.
Robert heeft op locatie de zaken opgehangen en uitgevoerd. OOk hij heeft dit...
Robert heeft op locatie de zaken opgehangen en uitgevoerd. OOk hij heeft dit uitstekend gedaan.

Elsendoorn/ van de Winkel

Alle lof voor van der Donk

En een uitstekende service!
Wij raden van der Donk bij vrienden aan!! Top winkel met een geweldige collectie. Zeer gemotiveerd en enthousiast personeel met veel kennis en ervaring.
En een uitstekende service!
Wij raden van der Donk bij vrienden aan!!

P.G.van de Winkel
G.E.Elsendoorn