Bart

De beste kwaliteit en service voor een eerlijke prijs

Martens Hoveniers

Een bedrijf met mooie bomen en de kennis van bomen. Goed advies en ook mogelijk voor de klant om de bomen zelf uit te kiezen. Veel keuze en komen hun afspraken na. Goed overleg tussen kwekerij en ik... Een bedrijf met mooie bomen en de kennis van bomen. Goed advies en ook mogelijk voor de klant om de bomen zelf uit te kiezen. Veel keuze en komen hun afspraken na. Goed overleg tussen kwekerij en ik als klant. Ook goede transport mogelijkheden naar de klant.

Paul

Al 25jaar klant, vanuit dat perspectief kan ik zeggen dat vdberk steeds een goede kwaliteit en service wil bereiken. Het is met plezier dat ik hen mocht zien evolueren, innoveren en inspireren over... Al 25jaar klant, vanuit dat perspectief kan ik zeggen dat vdberk steeds een goede kwaliteit en service wil bereiken. Het is met plezier dat ik hen mocht zien evolueren, innoveren en inspireren over de jaren. Steeds een goede relatie gehad.

Mary

Van A to Z alles was perfect. De bedrijf is heel klant vriendelijk. Zelfs de transporteur was vriendelijk. 🤗

Niels der Kinderen

Zeer goed

Christoph

Geweldige service

Ageeth

Heel goed. Fijne emails. En een vijfstammige prachtige boom geleverd en door de chauffeur helemaal goed in de grond gezet, paste perfect door de goede info mbt tot grote vd kluit en diepte.