Mieke

Heel fijne ervaring. Bij de rondleiding werd er geluisterd naar onze wensen en de tijd genomen. Ook goed bereikbaar via mail en telefoon. Het systeem met de offerte was me niet meteen duidelijk en... Heel fijne ervaring. Bij de rondleiding werd er geluisterd naar onze wensen en de tijd genomen. Ook goed bereikbaar via mail en telefoon. Het systeem met de offerte was me niet meteen duidelijk en de details niet altijd zichtbaar, maar kan ook aan mij liggen.
Ook prijs-kwaliteit zeker ok.
Enige tip: bij de aankoop hadden we heel wat vragen over de afmetingen en gewicht van de boom, alsook plantinfo.
In het aankoopproces is het handig om deze info meteen te krijgen via een link ofzo.
Maar heel fijne ervaring.

piet

Het geheel kan worden samengevat als zeer tevreden in het bedrijf

Michiel

Ik vind het heel erg attent van jullie dat onze leerling Juul Scheutjens de kans hebben gegeven zich persoonlijk te ontwikkelen en dat hij uit dankbaarheid een boom heeft mogen planten.

In principe prima

Heel positief. Al particulier is het niet altijd makkelijk om aan mooie kwaliteitsbomen te komen. Maar hier is het gelukt met de juiste info op de mail.

Uitstekende kennis en dienstverlening

Pieter

Eerste samenwerking, maar kende het bedrijf reeds vanuit mijn studietijd en positieve referenties.

reinier

Prettig ontvangen en goed geholpen.

Therese

Ik ben zeer tevreden met de ontvangst op het bedrijf en met de bomen zelf. Alleen de ginko is erg iel en klein. Die heb ik zelf niet uitgezocht. Maar hoop dat die snel groeit al ben ik daar bang voor