Patrick Van Haaster

Zeer behulpzame vriendelijke verkoper en iemand die wist waar die het over had . Niet alles ging vlekkeloos maar uitstekend opgelost door de verkoper .de algehele indruk van de vallei autogroep is... Zeer behulpzame vriendelijke verkoper en iemand die wist waar die het over had . Niet alles ging vlekkeloos maar uitstekend opgelost door de verkoper .de algehele indruk van de vallei autogroep is zeer goed

Ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerker die ons geholpen heeft, zeker gezien mijn man slecht ter been is.

J.van der Pluijm

Vriendelijk persoon waarmee ik goed zaken kon doen.
Vriendelijk persoon waarmee ik goed zaken kon doen.
Achteraf ben ik wel gaan twijfelen of de auto die heb gekocht geen verborgen gebreken heeft of waarvan de kilometerteller is terug gedraaid. De verkoopprijs was verdacht laag.
Bij de eerstvolgende beurt laat ik de auto toch helemaal checken. Misschien is er niets aan de hand en dan heb ik een goede deal gedaan.

R Peters

Ik ben zeer tevreden.

Goede feedback en snel.contact

C Schaaij

Prima behandeling met één zeer groot minpunt!
Prima behandeling met één zeer groot minpunt!
De aangegeven actieradius van de e-tron 50 is veel minder dan aangegeven. De 280-300 actieradius wordt lang niet gehaald en is 20%_25% minder
Hierdoor heb ik spijt van mijn aankoop

Ramazan

Mooie showroom, veel aanbod, aardige en goede verkoper

Superleuke conversatie gehad

Gerard Kappert

Wij hebben prettig contact gehad waarbij sprake was van vertrouwen. Concreet: de eerste contacten verliepen telefonisch waar bij zowel de koop als de inruil zonder fysiek contact plaats vond. Op... Wij hebben prettig contact gehad waarbij sprake was van vertrouwen. Concreet: de eerste contacten verliepen telefonisch waar bij zowel de koop als de inruil zonder fysiek contact plaats vond. Op voorwaarde van een testrit en gebleken "in orde" van de inruil was de koop overeen gekomen.
In het telefonisch contact werden onze vragen nagenoeg direct beantwoord.
Toen we de auto ophaalden was er beperkt uitleg. Op zich niet erg maar bij thuiskomst bleek er geen in het Nederlands opgesteld gebruikershandleiding te zijn. Toevallig vandaag contact gehad met Huibrecht van Donselaar. Hij kijkt of er een Nederlandse handleiding is.

renatevaningen@hotmail.nl

Alle vragen werden snel en adequaat beantwoord.