D M Dorissen

Netjes en correct afgehandeld

Fijne service en vriendelijk personeel.

Zeer fijne communicatie gehad met de verkoper gedurende het koopproces.

Jan Timmerman

Golf 8 GTI Clubsport aangeschaft, binnen 1 week begon de ellende. Een aantal meldingen (Welke constant door blijven piepen) Stuur moet hoogstwaarschijnlijk vervangen worden. Service ten tijde van... Golf 8 GTI Clubsport aangeschaft, binnen 1 week begon de ellende. Een aantal meldingen (Welke constant door blijven piepen) Stuur moet hoogstwaarschijnlijk vervangen worden. Service ten tijde van aankoop is goed, alleen dit is wel tot de voordeur. Ik heb voor een aanzienlijk bedrag een auto aangeschaft welke zeer zeker niet voldoet (Niet aan de wensen maar ook zeker niet aan de koopovereenkomst) Er zijn meerdere gebreken, ook ten tijde van de koop. Oplossingen of compensatie laat lang op zich wachten. Lijkt er op dat we er in de redelijkheid niet uit gaan komen, wat ik zeer teleurstellend vind.

R. Driessen

Ik heb een auto gekocht en ben er achteraf achter gekomen dat deze schade heeft gehad, als dit niet was geweest dan was de verkoop helemaal naar tevredenheid geweest. Ik heb dit achteraf ook... Ik heb een auto gekocht en ben er achteraf achter gekomen dat deze schade heeft gehad, als dit niet was geweest dan was de verkoop helemaal naar tevredenheid geweest. Ik heb dit achteraf ook nagevraagd en het werd bevestigd. Als dit van te voren bekend was geweest dan was het verhaal heel anders geweest. De auto werd als nieuw verkocht, ik vind dat de verkoper dit zeker had moeten melden, hierbij is het vertrouwen afgenomen en zeker de vraag of ik hier in de toekomst nog wel een auto zal kopen. Nogmaals ik het zeker niet verwacht dat een autobedrijf als Valleigroep dit zou doen. Heel erg jammer.

Loes

Heel erg fijn en goed geholpen door Gerben Wiendels in Nijmegen.

B. Van Straalen

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en het proces daaraan voorafgaand. De verkoper (Jasper van Keulen) benaderde ons op een fijne manier, gaf ons genoeg ruimte, en heeft nog een andere Audi van... Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en het proces daaraan voorafgaand. De verkoper (Jasper van Keulen) benaderde ons op een fijne manier, gaf ons genoeg ruimte, en heeft nog een andere Audi van een andere locatie over laten komen. Ons is genoeg tijd gegund voor een proefrit met beide auto’s, om daarna tot een beslissing te komen. De aflevering was bijzonder attent en de auto stond er prachtig bij in de showroom. Kortom een grote pluim.

Er zijn nadien nog wat puntjes van aandacht. Deels zijn die verholpen en opgelost. Deels nog niet. Ik heb er vertrouwen in dat dat netjes wordt opgepakt.

Goed advies en begeleiding.

Matthijs

Fantastisch geholpen door Rick. Top geregeld.

S. van den Hoek.

De service is goed bij dit bedrijf. Helaas was er een foutje gemaakt met de bestelling van een banden set, maar dat kan voorkomen. Dit is uiteindelijk netjes in orde gemaakt. De auto is thuis... De service is goed bij dit bedrijf. Helaas was er een foutje gemaakt met de bestelling van een banden set, maar dat kan voorkomen. Dit is uiteindelijk netjes in orde gemaakt. De auto is thuis opgehaald en weer terug gebracht.