Correcte en vriendelijke behandeling door medewerker. Uitleg over diverse functies van de auto had wat meer gekund zeker als je niet gewend bent aan allerlei werkzame systemen.

Eric

Prettige aankoop van onze auto gehad.

Gürbüz

Ik ben zeer tevreden. Top service en vriendelijke verkoper.

Prima communicatie gehad met de verkoper.

Heek

Had vragen na verkoop over cruiscontrole
Konden niet verholpen wordennomdat auto geïmporteerd is (wat niet tegen mij gezegd is

Contact met eerste verkoper verliep dramatisch. Het later contact meanderen liep een stuk beter.

Richard

Zeer tevreden met mijn nieuwe 2e hands auto! Kwam tijdens de testrit wat kleine dingen tegen, maar dit hebben ze zonder problemen opgelost. Verkoper was duidelijk en dacht mee, erg fijn.

Bertus Jonker

Zowel in Duiven als in Nijmegen zijn we zeer vriendelijk en accuraat benaderd.
Zowel in Duiven als in Nijmegen zijn we zeer vriendelijk en accuraat benaderd.
Het is fijn dat je niet opdringerig te woord wordt gestaan maar dat er rustig en informatief met je gesproken wordt.
Ook een proefrit maken verliep zeer eenvoudig en behulpzaam.

Verkoper Jurian heeft me voor aankoop incorrect ingelicht over de standaard aanwezige adaptive cruise control. Dit bleek geen standaard, maar een on demand optie te zijn. Ik heb meermaals contact... Verkoper Jurian heeft me voor aankoop incorrect ingelicht over de standaard aanwezige adaptive cruise control. Dit bleek geen standaard, maar een on demand optie te zijn. Ik heb meermaals contact opgenomen, echter geeft Jurian geen of beperkt respons. Je verwacht meer van de dealer bij een aanschaf van €28500 auto! Ik wacht nog altijd op een structurele oplossing.

Tip,
Tip,
Ik ging van een Tiguan van 13 jaar oud naar een tiguan van 2,5 jaar oud. De oude had geen verkeersbordherkenning etc. Wellicht is het goed om bij aflevering de actieve verkeersbordherkenning en andere zaken of uit te leggen of uit te schakelen. Krijgt de klant op de terugweg naar huis geen hartverzakking als de auto een aantal keren zelf fors gaat remmen en gas geven.