Deskundigheid
9.7/10
Communicatie
9.5/10

Kapitein Brom

Na leuke en leerzame videocursus, volle kracht vooruit geslaagd. Echt een aanrader!

Sterke punten:

Leuke en leerzame video cursus zonder overtollige informatie. Geslaagd in 1 keer met 76 punten. Zeker handig de functie om examens te oefenen. Op naar VB2.

Nienke

Een top vaarschool

goede uitleg
na de cursus nog een online herhaling
altijd bereikbaar voor vragen

Barbara

Spannend

Sterke punten:

Bij een praktische probleem wordt naar een oplossing gezocht. Top lekker flexibel en meteen daadkracht!

Robert Blaauboer

Super vaarschool. Ben in één keer geslaagd met een 100% score voor mijn basiscertificaat marifonie.

Sterke punten:

Alles super strak geregeld bij Albatros!

Hugo Fillet

100% score voor marifonie examen

Sterke punten:

Online cursus gedaan gevolged door de dagcursus en examen. Zeer goede begeleiding en uitleg tijdens de ochtend.

Ronald Jansen

Wederom in 1 keer geslaagd nu voor Vaarbewijs 2

Sterke punten:

Na weer een uitermate leerzame maar vooral ook leuke dag cursus Vaarbewijs 2 gegeven door Coen vandaag in 1 keer geslaagd! Coen een compliment voor jouw duidelijke uitleg!
Ik heb 1 puntje van aandacht en dat is om vooral ook aandacht aan de regels te besteden. In de cursusdag komt dit niet echt naar voren maar onderschat dit niet. Iets meer informatie over de regels van toepassing voor VB2 zou wel wenselijk zijn.

Joos hassing

Vaarschool Albatros Grote klasse!

Sterke punten:

Ik heb met veel plezier de cursussen KVB1, KVB2, basiscertificaat marifonie en marcom-B gevolgd. De videocursussen maken de stof heel duidelijk. Door een heldere en vlotte uitleg is alles gemakkelijk te volgen. Je gaat met zelfvertrouwen het examen tegemoet. Ik ben probleemloos door de examens gekomen en steeds met een uitstekend resultaat geslaagd.

Jeroen Haeck

Cursus bij Coen, gewoon doen!

Sterke punten:

Leuke sfeer, goede en makkelijke manier van leerstof overbrengen. Fijn al die ezelsbruggetjes!

Linda Buisman

Leuke en vooral duidelijke videocursus waarbij het gewoon uitnodigt om er weer naar te kijken!

Sterke punten:

Duidelijk, interactief en goede uitleg

Emiel

Positieve ervaring online video trainig vaarbewijs 1.

Sterke punten:

Snelle reactie op gestelde vragen.
Duidelijke uitleg d.m.v. video overdracht.
Goede en praktische voorbeelden.