Deskundigheid
9.7/10
Communicatie
9.5/10

Marcel

In 2 weken tijd de curus thuis in eigen tempo gedaan en 75 op 80 gehaald..

Goede duidelijke uitleg

Bas

Op naar deel 2..!!

Sterke punten:

Met veel plezier heb ik heb online thuis cursus gedaan.

Dit was voor mij erg goed te doen en zo duidelijk dat ik mijn examendatum heb verzet en letterlijk binnen een week mijn vaarbewijs heb gehaald. (start cursus op donderdagavond een week later op vrijdag examen gedaan.
Ook telefonisch erg goed geholpen met een vraag die ik had, maar de instructie video's spreken voor zich.
Is er dan niks aan te merken?
Wellicht dat er de mogelijkheid zou kunnen komen om alle video's nog 1 maal te kunnen openen.
Persoonlijk was ik er dan de dag voor mijn examen nog een keer vlug doorheen gegaan.
Maar nogmaals, op naar deel twee!!

Cursus was top! Op een goede en leuke mannier les gehad. En natuurlijk in 1 keer geslaagd voor m'n klein vaarbewijs.
Heel erg bedankt Coen

Sterke punten:

Hele fijne leerschool. Alles goed geregeld.

G. Baas

Goede cursus, geweldige docent.

Sterke punten:

Het ANWB boek was een worsteling om doorheen te komen. De cursusdag bij Coen verhelderend. Coen is een fantastische docent. Met het naslagwerk en de oefenexamens had ik een perfecte voorbereiding voor het examen. Ik was in 1x ruim geslaagd. Nu nog vb 2. Ik kijk uit naar de cursusdag zaterdag.

Anton

Aanrader!

Sterke punten:

Het cursusboek was voor mij niet door te komen; online cursus bij Albatros gevolgd en vandaag Cum Laude geslaagd!
Na een online MAYDAY ivm inlog buiten kantoortijden zéér snel bericht terug. Chapeau!

Albatros een vaarschool waarmee je naar zee kunt.

Sterke punten:

een cursus basis certificaat besteld en met succes afgesloten. heldere lessen maar vooral de 600 + vragen deden hun werk.

Rene Groenendijk

HELEMAAL TOP !

Sterke punten:

Al eerder dagcursus marifoon gevolgd met goede afloop, natuurlijk ! Werkt gewoon. je eigen leraar. aantekeningen erbij. les volgen en druk er op houden. Stimuleert enorm. je hebt maar 4 uur om de les te volgen en te herhalen. moet er dus bovenop zitten en kan je niet permitteren de kantjes er af te lopen. Daarnaast kun je altijd wel bellen en overleggen. veel herhalingen zorgen dat je het niet vergeet. Veel examenvragen. je slaagt nu niet alleen, maar begrijpt ook nog wat er speelt. AANRADER.

Ronald Jansen

Vaarschool Albatros, de rots in de branding

Sterke punten:

Vaarschool Albatros geeft een cursus die je helemaal begeleid tot aan het examen. Fijne cursus met hele prettige docenten. Maar ook de aftersales is super te noemen. Heb meerdere keren contact gehad met medewerkster Miranda en heb dit als zeer prettig ervaren.

C. de Deugd

Top cursus!!! Aanrader!

Sterke punten:

Ik heb samen met mijn man de video cursus gevolgd en met succes! Wij zijn met 72 en 78 punten geslaagd :-)
Ik zag erg op tegen het leerproces, maar ik werd door de online cursus zo gemotiveerd dat ik gewoon iedere keer zin had om verder te gaan met de volgende les!
Ik zou albatros en zeker ook deze video cursus bij iedereen aanraden!

Janneke

KVB 1 en KVB 2 de eerste keer gehaald!

Sterke punten:

Ik heb KVB 1 en KVB 2 de eerste keer gehaald, zonder enige ervaring op het water!

Voor KVB 1 heb ik de dagcursus gevolgd. Hierbij kwam ik er bij het oefenen van de vragen achter dat alleen een dagcursus niet toereikend is en dat de cursusmap niet volledig is. Ik heb om die reden nog een extra samenvatting van een boek gekocht.

Voor KVB 2 heb ik de videocursus gevolgd. Dit was goed te volgen en dus om te begrijpen (mede dankzij de ezelsbruggetjes). Jammer dat elke les maar 4 uur beschikbaar was. Ik heb als naslagwerk toch nog een boek gekocht waar veel achtergrondinformatie en extra uitleg in stond.

Al met al ging het bestuderen van de stof een stuk eenvoudiger met de dagcursus en de videocursus. Ook de online oefenvragen hebben veel toegevoegde waarde.