Deskundigheid
9.7/10
Communicatie
9.5/10

Stan Jacobs

Geslaagd kvb1 afgelopen zaterdag de dagcursus van Coen gevold in Cuijck en vanmorgen met 69 punten geslaagd.
Dik tevreden 👍

Sterke punten:

Super duidelijk in de uitleg en een prettig persoon om naar te luisteren

Cursus in èèn dag, super service!

Sterke punten:

Vorige week vrijdag in Haarzuilens èèn dag cursus gehad, een echte aanrader, en daarna werd er nog superservice gegeven telefonische ondersteuning en via internet!

Zeer tevreden, absoluut een aanrader, vaarbewijs in de pocket!

Jaco

Patricia Veen

Een geweldig duidelijke en vooral leuke uitleg.

Sterke punten:

Ik heb de online cursus gedaan en zo kwam Coen 6 dgn bij mij thuis. Met alleen het leerboek van naar achteren lezen zou ik er niet komen. Coen was met zijn leuke uitleg zo duidelijk dat het haast niet mis kon gaan!
Alle lessen met veel plezier gevolgd. De vragen bij de lessen waren best pittig en zakte de moed af en toe in mijn schoenen. Vandaag met een trillend poepertje naar Dordrecht voor het Examen VB1.
Tijdens het examen heb ik gedaan wat Coen elke x maar weer zei: teken, schrijf het op, goed lezen!
Nou met deze tips ben ik vandaag de trotse bezitter van VB1.

Dank aan Coen en de vaarschool ( ik ga je straks nog missen ... )

Erik Stam

Geslaagd!!

Sterke punten:

Heb vorige week vrijdag de dagcursus gevolgd in Haarzuilens en van geslaagd voor Vaarbewijs 1 met 76 punten.

Coen kan de lesstof op een leuke en zeer duidelijke manier uitleggen zodat je het meeste snel snapt.. Na de dagcursus thuis verder gegaan met de oefenvragen zodat alles nog duidelijker werd.

Michael

Geslaagd voor KVB1

Sterke punten:

Na een cursusdag op vrijdag van Coen waar hij alles duidelijk uitlegt, vandaag (woensdag) geslaagd voor het examen met 72 punten. Dik tevreden dus. Bedankt Albatros!

Rob van den Akker

Geslaagd!

Sterke punten:

Na de online cursus, de proefexamens grondig doorgenomen en... geslaagd 74 van de 80 punten

Theo Dijkhuizen

Vaarbewijs 2 videocursus

Sterke punten:

Bedankt Coen voor jouw duidelijke uitleg hier door in 1 keer geslaagd , dat had niet waarschijnlijk niet zo geweest als ik alleen een cursusboekje had gelezen.

A.v.kempen

Hoi,
Dank jullie wel. In een keer geslaagd voor kvb1.
Coen zorgt, door zijn manier van praten, voor beeldvorming van de situatie. Heeft mij tijdens het examen geholpen. Zoals door...

Ole

Net of je Coen hóórt praten.

Sterke punten:

Vandaag examen gedaan 1 én 2. Geslaagd!
Een beetje gespannen lees je de vraag en dan hóór je Coen gewoon praten. Echt, lijkt net zo. De vragen zijn zo herkenbaar en de antwoorden.... die hoor je dan vanzelf. Van Coen.
Bedankt Coen. En Miranda voor de ondersteuning.

Harry Dillen

Na theorie dagje in Hoorn. In een keer geslaagd. Klasse ondersteuning