Communicatie
9.7/10
Resultaat
9.7/10

Gert kragt

Mijn complimenten voor vaarsnelheid albatros! Dikke pluim voor de hele cursus + examen! Groeten gert

Echt top!

Rob Veelbehr. Devotas

Hele duidelijke en goede uitleg van Coen. Relaxed en gezellig.

Sterke punten:

De wijze van instructie geven van Coen is goed op de stof en cursisten af gestemd. Coen houdt voortdurend contact met de cursisten in de groep. Er ontgaat hem niets.

Peter Kamerling

Bedankt Coen

Sterke punten:

Vandaag het examen KVB1 gemaakt in Alkmaar en...........geslaagd. Ik had zaterdag 2 december de dagcursus bij Coen gevolgd en daarna flink de oefenexamens gemaakt. Best pittig allemaal, maar je moet er wel genoeg energie aan besteden. Op naar KVB2. Coen bedankt voor de duidelijke en leuke uitleg.

Groet, Peter

Jordy H

Coen, je bent een topper!

Sterke punten:

Super uitleg, als ik het begrijp dan begrijpt iedereen het, goede uitleg, voorbeelden, ezelsbruggetjes etc humor in de online video cursus wat het alleen maar leuker maakt., Net terug uit Dordrecht met VBII opzak! Hartstikke bedankt op naar marifoon. tot zaterdag in nieuwegein, ff aanpoten weer....

Tammo Volkers

Klein vaarbewijs deel 1

Sterke punten:

Vandaag examen gedaan bij Vamex in Alkmaar voor Kvb1. Onlinecursus gekocht bij Vaarschool Albatros. Duidelijke uitleg en animaties. Resultaat: geslaagd met 80 punten! Mijn advies:eerst goed de stof doornemen en 'struikelblokken' oefenen, vervolgens proefexamen oefenen. Bedankt Albatros!

Yvonne Willenborg

Perfecte cursus

Sterke punten:

Eerst de video cursus gevolgd deze is helder en duidelijk , en daarna met de online cursus en de examenvragen de boel erin gestampt, resultaat in een keer geslaagd.

Vaarschool Albatros bedankt

Yvonne Willenborg
Almere

Peter

Marifoon en daarna vaarbewijs 2

Sterke punten:

Het is even wennen zo'n videocursus maar Coen brengt het erg goed, maffe ezelsbruggetjes maar daarmee onthoud je het goed! Ik vind het een aanrader en ben enkele weken geleden in een keer geslaagd voor marifoon en vandaag voor vaarbewijs 2.

Ed Braal

Bedankt Coen voor de goede uitleg van de stof en ook je humor tijdens de dagcursus. In een keer geslaagd superblij hiermee

Sterke punten:

Vakkundig op het examen voorbereid met de dagcursus en de proefexamens.

Jordy H.

Super opleiding!

Sterke punten:

KV1 online video binnen 8 dagen, was even aanpoten, maar super uitleg! Aanrader voor iedereen, vandaag geslaagd met 73Pnt van de 80! Liep al naar buiten en wist dat ik VB1 binnen had! Op naar VB2

m.jacobs

Geslaagd kvb1 en kvb2