Deskundigheid
9.5/10

Richard van Lieshout

Uitmuntend.

Sterke punten:

Dagcursus vaarbewijs 1 gevolgd en in 1 keer geslaagd. Dagcursus vaarbewijs 2 gevolgd en ook nu weer in 1 keer geslaag. Vooral de examenvragen hebben mij samen met de dagcursussen en de video’s erg geholpen. Coen super bedankt. Alles binnen 4 weken gehaald. En binnenkort mijn marifoonexamen nog even doen. Top cursus, ben zeer tevreden. Coen bedankt.

Harry Rozema

Leuke leerzame dag in de "schoolbanken"

Sterke punten:

Al jaren voornemens om mijn vaarbewijs te halen. Na wat you-tube filmpjes te hebben bekeken van Coen toch maar besloten om de dagopleiding te volgen. Een goede dag, maar zoals Coen al aangeeft, het is niet voldoende om direct het examen te doen. Het vergt toch wel wat extra tijd en inzet om al-wat-nodig-is te leren.
Fijne manier van lesgeven, veel herhalend in opbouw van programma, zodanig dat het goed blijft hangen.

Hans H

Video cursus VBI: met recht een aanrader!

Sterke punten:

Ik was eerst begonnen met het boek van de ANWB, maar dat legt een aantal zaken toch maar matig uit. De video cursus is heel goed. Op een "no nonsens" manier wordt alles heel goed uitgelegd. Echt leuk om te volgen! Ook de examen opgaven zijn beslist realistisch. Flink oefenen want er zitten ook inzichtvragen tussen, bijv over manoeuvreren. Hulde aan Coen Cromjongh!

Ron

Helemaal Top

Sterke punten:

Ik heb de videocursus gevolgd voor het klein vaarbewijs 1. Binnen 1 week het examen met 72 punten afgerond. Op maandagavond begonnen en iedere avond een les gevolgd. De maandag erop examen gedaan.
Erg duidelijk,informatief en het wordt heel prettig verteld door Coen.
Aanrader

Van Mollum

Rampatjee den platte borstel

Sterke punten:

Superfijne cursus ......ff in verdiepen en het komt goed.In 1 keer geslaagd vb1. Bedankt👍👍👍👍👌13-11-2018

R. Jansen

Afgelopen zondag de dagcursus VK1 gevolgd in Nieuwegein

Sterke punten:

Hele enthousiaste docent Koen voor de groep gezien. Een docent uit het hogere segment. Draait de cursus al vele jaren maar nog steeds enthousiast en heeft de nodige "ezelsbruggetjes" die op het examen goed van pas komen. Vandaag examen gedaan in Zwolle en geslaagd. Om mij heen de nodige trieste blikken gezien van mensen die helaas gezakt waren. Toch maar naar Albatros komen :::))) Koen, hartelijk dank en nu op naar vaarbewijs II.
Groetjes Ronald (piloot)

Leo Sluimers

Prima cursus, maar je moet er wel echt tijd insteken en zeker de vaarbewijsvragen goed doornemen.
Ik ben in ieder geval in 1 keer geslaagd, dus met deze cursus kom je er zeker doorheen!

Melany Hemels

Aanrader!!

Sterke punten:

Ik heb cursus gedaan voor zowel klein vaarbewijs 1 als voor 2. Ontzettend leuke cursus, coen legt alles op een leuke manier uit en zijn herhalingen zorgen dat de stof blijft hangen. Erg veel aan de cursussen gehad en nu in een keer geslaagd voor beide vaarbewijzen. Zeker een hele dikke aanrader!

Edwin

Top opleiding, gister met 72 punten van de max haalbare 80 punten mijn vaarbewijs 1 gehaald

Sterke punten:

De online uitleg van Coen werkte bij mij heel erg mee !

Jeannot Kok

Cursus vaarbewijs 2 bijzonder praktische no nonsense cursus. Veel nuttige tips. Aanrader om materie goed te doorgronden.

Sterke punten:

Cursus dag prima sfeer en uitleg vooral over de navigatie meer dan uitstekend.