Communicatie

Voor 2 43 punten

In 1 uur klaar

Martijn

boers

Ik heb het gehele pakket gekocht en het ging op deze manier helemaal perfect

Sterke punten:

top uitleg en DE manier om dit te halen

Sjors Klein

Top

Sterke punten:

Graag wil ik mijn blijk van waardering uiten
In heb eerst n dag cursus voor vaarbewijs 1 gevolgd
En n online cursus voor vaarbewijs ||
Allebij de eerste keer geslaagd !!
Super fijn zoals Albatros met zijn Cursisten om gaat
Super bedadankt
S.Klein

anton

Dagcursus gedaan.

Sterke punten:

Lesgever Coen geweldige cursus met humor gebracht.

Dennis

Videocursus vaarbewijs deel 1

Sterke punten:

Na het volgen van de videocursus en het oefenen van de ruimschoots aanwezige oefenvragen het vaarbewijs deel 1 gehaald. Misschien had ik naast het oefenen van de vragen ook beter even de gegeven tips kunnen opvolgen; even de sites doorlezen met de aanvullende informatie. Evengoed een duidelijke cursus.

Ben Perdok

Super Dag Cursus - Echt een aanrader!!!

Sterke punten:

Had vooraf niks gelezen of geleerd.. alleen de dagcursus gedaan en binnen een week fluitend mijn Vaarbewijs 1 gehaald.
Kan IEDEREEN aanraden om dit te doen

Alexander Steijn

GESLAAGD !!!!

Sterke punten:

De cursus, de uitgebreide mogelijkheid tot het maken van examenvragen en de nakijk lessen hebben er toe bijgedragen dat ik vandaag met 72 punten ben geslaagd . Je moet er wel wat voor doen maar met de uitleg van Coen wordt alles heel duidelijk.

Aimée

Yeahhh geslaagd!

Sterke punten:

Ik zag er zo tegenop. Vorig jaar al zelf met een boek geprobeerd maar ik snapte er niks van. Nu dan de dagcursus van Coen gedaan, was al een uitje op zich. Hij vertelde dat 45+ ers meer kans hadden van slagen. Ik heb de hele week echt wel uren geleerd en vandaag met angst en beven naar het examen. Ik heb alle tijd genomen en iedere vraag meerdere keren doorgelezen wat er nou echt gevraagd werd. Wat was ik blij met mijn 69 punten en geslaagd

Harry

Geslaagd voor vaarbewijs 1

Sterke punten:

Vandaag geslaagd voor vaarbewijs 1.
24 juni ben ik in Hoorn geweest voor een spoed cursus dag gegeven door Coen zeer duidelijk en helder. Veel oefen examens gedaan en 1 keer Coen gebeld. Bedankt vaarschool Albatros.
Gr Harry

J.W. Noordhoek.

In 1 keer geslaagd voor klein vaarbewijs 1

Sterke punten:

Hoi ik heb vorige week zaterdag 30 juni 1 dag cursus gehad van Coen, de rest thuis geleerd en veel proefexamens gemaakt, gisteren 6 juli geslaagd. Ik ben heel erg tevreden over deze manier van leren. Albatros bedankt.
Mvg J.w. Noordhoek