Deskundigheid
Communicatie

Strebus

In één keer geslaagd!

Sterke punten:

Na de online thuiscursus en veel oefenen met de vragen en proefexamens zijn we beiden geslaagd voor ons vaarbewijs 1.
In de lessen werd alles erg duidelijk en begrijpelijk uitgelegd.

Siep Kempenaar

Videocursus VBII

Sterke punten:

Gisteren mijn VB2 gehaald m.b.v. de videocursus. Coen heb ik ervaren als een professionele leraar met duidelijke uitleg en praktijkvoorbeelden, Deze cursus is voor eenieder te volgen en voldoende... Gisteren mijn VB2 gehaald m.b.v. de videocursus. Coen heb ik ervaren als een professionele leraar met duidelijke uitleg en praktijkvoorbeelden, Deze cursus is voor eenieder te volgen en voldoende oefenexamens erbij. Coen bedankt......

Tim Hagendijk

Een aanrader de videocursus

Sterke punten:

De cursus duidelijk en Zeer klantvriendelijk

Niels

Marifoon examen gedaan bij vaarschool Albatros.

Sterke punten:

Goed georganiseerd en prima locatie.

Coremans Bart

Marifoon brevet

eenvoudige, duidelijke uitleg

Bianca

Duidelijke online video cursus

Sterke punten:

Heb de videocursus gevolgd in combinatie met het boek van de vaarschool. Dit was een prima combinatie!

Vaarschool Albatros

Na een maand goed oefenen op mijn telefoon onlijn ben ik geslaagd voor mijn marifoon certificaat,supper goed geholpen aan de telefoon erg vriendelijke Man Coen bedankt.
En dat op tafel nummer...
En dat op tafel nummer 13 ?

Sterke punten:

Erg aardig aan de telefoon

Paula van der Meijden

De snelste weg (vaargeul) naar je vaarbewijs!

Sterke punten:

De cursus van Vaarschool Albatros is een zeer duidelijke cursus. Het boek dat je van hen krijgt bevat geen onzin of onduidelijk taal. Er staat alleen in wat je echt moet weten.

Door...

Door middel van de video cursus werd ik klaargestoomd voor de dagcursus. Ook deze was top geregeld. Coen legt op een heldere manier, met een dosis humor, uit wat je moet weten en geeft daarbij goede tips.

Na het volgen van de videocursus en de dag cursus heb ik de bijgevoegde proefexamens gedaan. Dan ben je echt klaar voor het examen! Ze keken wat raar op toen ik met mijn armen aan het zwaaien was tijdens het examen, maar ik heb hem gehaald! Super!

Bob Ent

Lekker duidelijk. No nonsens.

Sterke punten:

Veel baat gehad van de rustige manier van lesgeven van Coen zowel in persoon tijdens de dagcursus in Nieuwegein als in de video cursus. En het is echt wat Coen zegt: met de cursus heb je geen boek... Veel baat gehad van de rustige manier van lesgeven van Coen zowel in persoon tijdens de dagcursus in Nieuwegein als in de video cursus. En het is echt wat Coen zegt: met de cursus heb je geen boek meer nodig. Bedankt!

Astrid

Topcursus!

Sterke punten:

duidelijke uitleg, goede tips, geslaagd met maximaal aantal punten