Deskundigheid

1e keer geslaagd dankzij de uitstekende video's

Birgit

Geslaagd voor vaarbewijs deel 2

Sterke punten:

Vandaag geweest voor vaarbewijs deel 2 en geslaagd dankzij de online video cursus. Heldere uitleg met beeldmateriaal en een groot aantal vragen om mee te oefenen. Vol vertrouwen door dit pittige... Vandaag geweest voor vaarbewijs deel 2 en geslaagd dankzij de online video cursus. Heldere uitleg met beeldmateriaal en een groot aantal vragen om mee te oefenen. Vol vertrouwen door dit pittige examen gefietst.

Karin Weevers

In een keer geslaagd voor vaarbewijs 2

Sterke punten:

Duidelijke en heldere uitleg van Coen.

Tiemen

Ouderwets goed

Sterke punten:

Coen is een uitstekende leraar en dat vertaald zich in een persoonlijke begrijpelijke cursus

Tom V

Perfect

Sterke punten:

Ik heb op woensdag de videocursus aangeschaft omdat ik de zaterdag erna al mijn examen VB2 had. Door de video's begreep ik de stof direct en ben ik dan ook in een keer geslaagd voor het examen. De... Ik heb op woensdag de videocursus aangeschaft omdat ik de zaterdag erna al mijn examen VB2 had. Door de video's begreep ik de stof direct en ben ik dan ook in een keer geslaagd voor het examen. De stof is goed opgebouwd en zeer makkelijk uitgelegd. Ik raad het iedereen aan!

Arno Bekkers

VB 1 & 2 in een maand behaald.

Sterke punten:

Duidelijke uitleg voor zelfstudie.

Ramon Smaal

KVB2

Sterke punten:

Al neus ophalend legt Coen het navigeren en berekenen van koersen super goed uit. Herhaald z'n laatste woorden zodat het blijft hangen! 😄💪🏾👍🏾

Phil Mossel

Duidelijk en helder ,

Sterke punten:

video-les met Coen Cromjongh is super , hij brengt het perfect 👍 lesmateriaal en oefen vragen online is goed te doen.
vaarbewijs 1 & 2 incl. marifoon , mooie hobby bij vaarschool Albatros

Geert ligtenberg

Gewoon goed

Sterke punten:

Duidelijke uitleg, goed opgebouwde cursus sluit goed aan op de Examen vragen

alf rob BV

Examentrainingen VB2 beetje rare website hoe dit werkt.

Sterke punten:

info@vaarschoolalbatros.nl email staat wel op de site maar werkt niet. had even een vraag maar. en de vragen lijken ook niet zo als op het examen. dus geen sterk punt. dan maar via dit om dit toch... info@vaarschoolalbatros.nl email staat wel op de site maar werkt niet. had even een vraag maar. en de vragen lijken ook niet zo als op het examen. dus geen sterk punt. dan maar via dit om dit toch even te melden. bij Bij vaarbewijs academy ziet het er toch iets beter uit. waar ik VB1 gedaan heb. dacht moet het wat dichter bij doen Hoorn maar valt tegen.