Deskundigheid
Communicatie

Albert Venema

Beoordeling Albert

Goede uitleg.
Licht uit wat nodig is om het examen te halen

Anne van den Boomgaard

Heel prettige videocursus

Sterke punten:

Leren wanneer jij wilt. Overzichtelijke indeling. Ik slaagde de eerste keer met maar 1 fout. De oefenexamens waren een mooie voorbereiding

Miranda

Top! Duidelijk en overzichtelijk. KVB2

Sterke punten:

Duidelijk, overzichtelijk, veel vragen om te oefenen

van der Ham Elektrotechniek

Goede cursus

Sterke punten:

Duidelijke uitleg over het vaarbewijs, op logische wijze uitgelegd zodat het bijna in 1x duidelijk is. Daaropvolgend dagcursus gedaan en je bent klaargestoomd voor het examen. Mijnpart een aanrader

Sjoerd van den Hurk

Duidelijke en goede uitleg!

Sterke punten:

Ik heb via Vaarschool Albatros mijn klein vaarbewijs 1, 2 en basiscertificaat marifonie gehaald via de online cursus (normaal). Deze uitleg is heel duidelijk en de examens komen goed overeen met het... Ik heb via Vaarschool Albatros mijn klein vaarbewijs 1, 2 en basiscertificaat marifonie gehaald via de online cursus (normaal). Deze uitleg is heel duidelijk en de examens komen goed overeen met het echte examen! Ik had zelf gedeeltelijke vrijstelling en daarom was het fijn dat ik bij Vaarschool Albatros per categorie kon oefenen, dit was nergens anders mogelijk! Zeker een aanrader!

J.Wolfslag

Weer een succesvolle afronding

Concreet, bondig, helder, compleet

Freek van Groningen

Gister vaarbewijs 2 gehaald

Sterke punten:

Gister geslaagd voor vaarbewijs 2 met 45 punten!! Als je de onlinecursus netjes volgt dan slaag je in mijn ogen gegarandeerd. Zelf heb ik vaarbewijs 1 ruim 25 jaar geleden gehaald. Het nadeel... Gister geslaagd voor vaarbewijs 2 met 45 punten!! Als je de onlinecursus netjes volgt dan slaag je in mijn ogen gegarandeerd. Zelf heb ik vaarbewijs 1 ruim 25 jaar geleden gehaald. Het nadeel hiervan is dat de theorie van vaarbewijs 1 totaal was weggezakt. De onlinecursus herhaald netjes de stof uit vaarbewijs 1 die nodig is voor vaarbewijs 2. Mijn advies is wel aan degene die vaarbewijs 2 ooit willen halen dit gelijk te doen als men geslaagd is voor vaarbewijs 1. De vragen die betrekking hebben op het uitzetten van een koers op de kaart zijn niet moeilijk maar een foutje is zo gemaakt waardoor je gelijk 0 punten voor de vraag krijgt. M.a.w. werk netjes en controleer de berekening uitvoerig tijdens het examen, je hebt tijd genoeg!! Verder zijn de examenvragen niet altijd exact hetzelfde als de oefenvragen uit de cursus. Concentreer je dus niet alleen op de oefenvragen maar kijk ook goed naar de video's en het naslagwerk.

Jacco van Eerde

Geslaagd Deel I en II

Sterke punten:

Goede uitleg de video cursus is een aanrader

Agneta

Geslaagd

Sterke punten:

Duidelijke video's, de belangrijkste onderwerpen komen vaak aan bod, af en toe een grapje om je wakker te houden, heel veel oefenvragen.

Sybren Rohn

Met vlag en wimpel

Sterke punten:

Duidelijk en prima te volgen