Deskundigheid
Resultaat
9.8/10
Communicatie

Michael_Edam

Vaarbewijs 1 & 2 in de pocket!

Sterke punten:

Heldere communicatie en komt gemaakte afspraken na! Voor vaarbewijs 1 alleen de video cursus gevolgd, voor vaarbewijs 2 de video cursus gecombineerd met een dagcursus gevolgd. Voor beide examens... Heldere communicatie en komt gemaakte afspraken na! Voor vaarbewijs 1 alleen de video cursus gevolgd, voor vaarbewijs 2 de video cursus gecombineerd met een dagcursus gevolgd. Voor beide examens probleemloos geslaagd! Simpelweg de instructies van Coen volgen en je slaagt zonder problemen.

B. van Tilburg

Super cursus!

Sterke punten:

Ik ben in één keer geslaagd voor mijn vaarbewijs! Top cursus!!

paul

Videouitleg vaarbewijs 2 is super uitgelegd

videocursus

Bas van Dijk

Prettige online cursus VB1

Sterke punten:

Goede uitleg met de video’s

Ad Kil

In één keer geslaagd voor KVB1

Sterke punten:

Is toch best een klus en vooral veel. Maar Coen houdt je goed bij de les! Op naar KVB2

Eduard

Top vaarschool

Sterke punten:

De videocursussen zijn echt top! Allereerst de videocursus voor marifoon gevolgd en met glans geslaagd voor het examen. Daarna de videocursus inclusief dagcursus voor VB1. Wederom makkelijk geslaagd... De videocursussen zijn echt top! Allereerst de videocursus voor marifoon gevolgd en met glans geslaagd voor het examen. Daarna de videocursus inclusief dagcursus voor VB1. Wederom makkelijk geslaagd voor het CBR examen. Trainer/ docent Coen brengt op een leuke manier kennis over zodat het goed blijft "hangen".
Inmiddels ben ik daarom ook gestart met VB2.

Isabel Lammerts van Bueren

Perfect

Relaxed exame maken

Twan van Es

Goede klantvriendelijke vaar school

Sterke punten:

Ik heb de online video cursus marifoon en vaarbewijs 2 gedaan. Beide examens in 1 keer geslaagd. Het vriendelijke personeel beantwoord snel je mail en zijn telefonisch goed bereikbaar voor evt.... Ik heb de online video cursus marifoon en vaarbewijs 2 gedaan. Beide examens in 1 keer geslaagd. Het vriendelijke personeel beantwoord snel je mail en zijn telefonisch goed bereikbaar voor evt. vragen. Tijdens de opleiding wordt je goed voorbereid op het huidige CBR examen. Team Albatros bedankt!!!

Nico Boumans

Duidelijk

uitleg

Folkert

Online cursussen Vaarbewijs 1 en 2

Sterke punten:

Plezierige begeleiding tijdens online cursus. Duidelijke uitleg, herhaling, prettige docent om naar te luisteren, kundige en ervaren docent, online leeromgeving werkt goed. Kortom, met deze cursus... Plezierige begeleiding tijdens online cursus. Duidelijke uitleg, herhaling, prettige docent om naar te luisteren, kundige en ervaren docent, online leeromgeving werkt goed. Kortom, met deze cursus ben je erg goed voorbereid op het examen. Deze was uiteindelijk goed te doen, met vlag en wimpel geslaagd voor zowel vaarbewijs 1 als 2! Bedankt!