Deskundigheid
Communicatie

Folkert

Online cursussen Vaarbewijs 1 en 2

Sterke punten:

Plezierige begeleiding tijdens online cursus. Duidelijke uitleg, herhaling, prettige docent om naar te luisteren, kundige en ervaren docent, online leeromgeving werkt goed. Kortom, met deze cursus... Plezierige begeleiding tijdens online cursus. Duidelijke uitleg, herhaling, prettige docent om naar te luisteren, kundige en ervaren docent, online leeromgeving werkt goed. Kortom, met deze cursus ben je erg goed voorbereid op het examen. Deze was uiteindelijk goed te doen, met vlag en wimpel geslaagd voor zowel vaarbewijs 1 als 2! Bedankt!

J Wolf.

Geslaagd

Sterke punten:

Goed vraag en antwoord systeem

Martin

Top

Examentraining was duidelijk.
Afgesloten met het examen en geslaagd.

Wim

Top

Leraar jeroen

Krens

Didactische vaardigheid "voor de cracks onder ons" een 10

Sterke punten:

Instructor Cees wist ons gedurende de dagcursussen 1&2 voortdurend te boeien en met een grapje te motiveren om toch maar verder te leren wanneer hij merkt dat de aandacht wat verslapt. Je leert... Instructor Cees wist ons gedurende de dagcursussen 1&2 voortdurend te boeien en met een grapje te motiveren om toch maar verder te leren wanneer hij merkt dat de aandacht wat verslapt. Je leert tijdens de voor ons onontbeerlijke dagcursussen VB 1&2 plus marcom A dat er best wel wat bij komt kijken om je op het water zeker te voelen. De docenten staan voor alle vragen open en beheersen theorie en weerbarstige praktijk van de plezier- en broepsvaart. Het ontbreken van borstklopperij en ander arrogant gedrag maakt Vaarschool Albatros een veilige leeromgeving. Wat wil je nog meer: Veiligheid gecombineerd met uitmuntende vakkennis en didactische vaardigheden. Wij geven deze school gewoon een onnederlandse 10! (Moet kunnen toch?)

Van Pelt

Fijne online cursus

Online lessen en examenvragen

Piet

Beperkt examen kvb2

communicatie

A. Jansen

Top! Prettige en goede examen vragen!

Sterke punten:

Goede uitleg bij de vragen. Examen vragen geven een goed beeld van het CBR examen.

Reinier

Reinier

Sterke punten:

Ik ben vandaag opgeweest voor vaarbewijs 1 en geslaagd. De duidelijke uitleg van de online video cursus, het cursusboek en de vele examen vragen hebben veel bijgedragen aan dit resultaat.

Johan V

Prettige toon en goede voorbereiding op examen

Sterke punten:

Video's, toonzetting, toegankelijkheid en voorbeelden.