Bekkema

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Voorraad op site beter bijhouden

Ton Hoogenböom

Prima bedrijf

Guido de Vrieze

Zeer goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Schoffel besteld om 16 uur in de middag, volgende ochtend om 9 uur stond er al een koerier aan de deur met de schoffel. Super snel, mooi spul en goede prijs.

Thomas

Scherpe prijs en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Producten worden tegen scherpe prijzen aangeboden en snel geleverd.

P Bakkers

Niks mis mee

Beschrijf hier uw ervaring

alles duidelijk en correct, gewoon zoals het hoort

J. Wans

Snellelevering

Arjan den Heeten

Goed in leveren maar slecht in retour

Beschrijf hier uw ervaring

Een artikel besteld en die was zo binnen en dat is prima. Product bekeken maar het paste niet. Artikel retour gestuurd half april en nog steeds niet mijn geld terug en dat is teleurstellend. Heb al... Een artikel besteld en die was zo binnen en dat is prima. Product bekeken maar het paste niet. Artikel retour gestuurd half april en nog steeds niet mijn geld terug en dat is teleurstellend. Heb al een keer gebeld maar er wordt verwezen naar het magazijn.

Jimmy

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en goedgeprijsd.

Jbj Asbroek

Prima bedrijf en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

De artikelen zijn goed wat betreft prijs / kwaliteit verhouding

G

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Levering te laat en in meerdere delen zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Ene deel geleverd bij afleverpunt en andere deel in de regen achter huis gezet. Na afloop van de bestelling meerdere... Levering te laat en in meerdere delen zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Ene deel geleverd bij afleverpunt en andere deel in de regen achter huis gezet. Na afloop van de bestelling meerdere keren gemaild of ik nog een factuur kreeg. Soms dagen geen antwoord. Dan zou het spoedig komen maar heeft zeker nog 2 weken geduurd