Peremans Nadia

Goede en snelle service

Arda Pennings

Heel goed

Magalie

Ik had een goed gevoel tot dat de urne geleverd werd. Ik had een zwart-witte urne besteld en heb een groene gekregen. Natuursteen heeft variaties maar het verandert niet ineens in een andere kleur.... Ik had een goed gevoel tot dat de urne geleverd werd. Ik had een zwart-witte urne besteld en heb een groene gekregen. Natuursteen heeft variaties maar het verandert niet ineens in een andere kleur. Ik heb niet gekregen wat ik heb besteld en betaald voor.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Beste Magalie,
Beste Magalie,
Het spijt me te horen dat de kleur van de marmeren urn niet overeenkomt met de verwachtingen die je had. Ik erken de zorgvuldigheid waarmee je de keuze hebt gemaakt voor deze specifieke urn, en betreur het dat het resultaat niet aan jouw persoonlijke verwachtingen heeft voldaan.
Ik wil je herinneren aan onze communicatie betreffende de natuurlijke variaties in marmer, zoals vermeld in de eerdere e-mails en op onze website. Marmer is een uniek natuurproduct, en elke urn vertoont verschillen in kleurschakeringen en lijnen. Mijn intentie was om je vooraf op de hoogte te stellen van deze variaties, zodat je een weloverwogen beslissing kon nemen.
Het doet me wel genoegen dat je de gravuren op de urn waardeert, zoals ik zag in je eerdere reactie.
Ik wil mijn medeleven uitspreken voor het ongemak dat deze situatie heeft veroorzaakt. Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee ik je kan assisteren binnen de mogelijkheden die ik heb, sta ik tot je beschikking.
Maciej Kupras
Uitvaartwinkel Infinity

Michelle

Goeie communicatie en luistert naar de wens van de klant!

Y van der Meij

Ik had via internet een bestelling geplaatst bij Uitvaartwinkel Infinity en via post.nl binnen twee weken geleverd. Keurig verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje en een troostboekje erbij... Ik had via internet een bestelling geplaatst bij Uitvaartwinkel Infinity en via post.nl binnen twee weken geleverd. Keurig verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje en een troostboekje erbij gehad.

Harriette

Mijn ervaring is fantastisch. Mooi hart met mooie inscriptie. Werd ook goed op de hoogte gehouden.

Goede webwinkel en levering is correct en netjes.

Isabelle

Aardig, accuraat en reageren snel. prachtige urntjes in mooie verpakking met warme kaart erbij. Attent!

Dennis de wekker

Zeer professioneel en onwijs aardig en gastvrij en denkt mee over de opties