Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Voetbal vereniging "Half negen"

Prima ervaring geweest. Soepele doch directe leiding. Afspraken nagekomen.

Enthousiaste mensen. Staan voor hun zaak. Komen de afspraken na. Communicatie uitstekend. Laagdrempelig

We hebben een erg leuk uitje gehad en erg veel lol gehad. De quiz en opdrachten waren leuk en zaten goed in elkaar. En fijn dat het op korte termijn geregeld kon worden.
Jammer dat we wel...

Snelle reactie, leuk uitje en leuke begeleiding tijdens het uitje

Ik raad aan de informatie die een klant mailt ook door te geven aan degene die daadwerkelijk bij het uitje aanwezig is. Dat was niet gebeurd en het was leuk geweest als de begeleiding het doel van het uitje had geweten.

Dienst Uitvoering Onderwijs

Ons team heeft een geweldige middag beleefd; leuke, goede en enthousiaste begeleiding van Roy.

Snelle reacties, meedenkend...!

nvt

Sophie

Ons uitje in Maastricht met het Levend Monopoly-spel was over het algemeen zeer geslaagd. We waren met een groep van 45, waardoor de uitleg door de begeleider soms niet overal goed te horen was. Het...

Zeer klantvriendelijk
Enthousiasme werkt aanstekelijk
Leuke opdrachten die de team spirit bevorderen

Bij grote groepen zijn twee begeleiders misschien toch wel handig: we kregen bijvoorbeeld niet altijd een smsje terug met de stand van zaken van het spel en de uitleg was niet overal even goed te horen.
Tijdens de lunch in café Edd's hebben we soep en broodjes gekregen, maar de muffin hebben we niet gezien... Dit stond wel zo aangegeven in de offerte?

Het spel 'wie is de rat' is door de gehele groep zeer enthousiast ontvangen. Was een erg gezellige en leuke ervaring!

Zeer snelle reactie, meedenkend en prima en heel leuke begeleiding!

Geen verbetertips, zal het aanbevelen bij collega's/vrienden!

Peek Creative Studios

Prima georganiseerd, weinig op aan te merken. Drankjes zijn misschien aan de krappe kant, maar dat is natuurlijk per groep afhankelijk.

Prima geregeld, ik heb als organisator nergens naar hoeven kijken.
Dat heb ik als zeer prettig ervaren.

nee

Personeelsuitje naar Groningen

Bakkerij ten Veen

Wij vonden het een geslaagde avond.
De avond voldeed aan onze verwachtingen.
De afwisseling tussen spel en eten was goed.
Met elkaar kijken wij er goed op terug.

De communicatie tussen jullie en ons (tijdens de mail en op de avond zelf)!

We hebben een enorm leuke avond gehad. Plezier gegarandeerd!

Vlotte en zeer vriendelijke organisatie. Goede en prettige communicatie.

Wij hebben bij de gps tocht 30 min lopen klooien tussen de eerste twee punten. Dit omdat we bij het 3e punt op de route waren begonnen (lokatie restaurant) en er onduidelijkheid was over het apparaatje waardoor we het goede steegje niet konden vinden. We hebben toen moeten bellen.
Handig is misschien, als de groepjes de eerste paar coordinaten worden gevolgd totdat je zeker weet dat ze op de goede weg zijn.

Lia Mors................. Zorgcirkel lokatie Westerhout

Alle feestgangers vonden het geweldig en hebben genoten.... geen op of aanmerkingen. Ook de spel leidster was super.

Snelle reactie in het mail verkeer

De puzzel die we aan het begin moesten oplossen was erg lastig en misschien een optie om de vertrek tijden op een andere manier te spreiden.