Begeleiding
Service
Voorbereiding

Kraam Zeker

Escape in the City is een leuk spel! We hebben enorm gelachen! Door de handboeien wordt je letterlijk een hecht team. Echt een aanrader!

Vriendelijk personeel! Leuke opdrachten waarbij je goed moet nadenken. Grappig dat je geboeid als team door de stad loopt!

Helaas konden we niet alle opdrachten uitvoeren omdat deze niet up to date waren. Doordat bijvoorbeeld een restaurant niet meer bestond op de plek, konden we het antwoord niet achterhalen. Als je... Helaas konden we niet alle opdrachten uitvoeren omdat deze niet up to date waren. Doordat bijvoorbeeld een restaurant niet meer bestond op de plek, konden we het antwoord niet achterhalen. Als je dus niet bekend bent in de stad, blijf je zoeken. Gelukkig heeft de begeleiding hierbij wel geholpen, dus het is wel goed gekomen. Maar het was wel prettig geweest, als alle opdrachten up to date zouden zijn.

Overdie Metals BV

Wij hebben een fantastisch bedrijfsfeest gehad. Echt iedereen heeft genoten. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Prijs kwaliteit staat hoog in het vaandel bij jullie.

J. van Nijnatten

Het was een ontzettend leuk uitje (vrijgezellenfeest met het spel jongens tegen de meisjes). Het bruidspaar en alle familie en vrienden hebben een ontzettend leuke avond gehad! Het waren leuke... Het was een ontzettend leuk uitje (vrijgezellenfeest met het spel jongens tegen de meisjes). Het bruidspaar en alle familie en vrienden hebben een ontzettend leuke avond gehad! Het waren leuke spellen! Met dank aan Martin (spelbegeleider)! Ook was het contact vooraf met Uitjes en Eten (Rowan en Anouk) erg snel en prettig!

Snelle reactie op mailcontact
Enthousiast spelbegeleider

Tanja

Erg leuk

Was een erg leuk spel. Fanatiek mee gedaan en veel gelachen.

- de roze opdracht kon op twee manieren. Nu heeft iedereen alle foto's gemaakt terwijl dat niet hoefde.
- maak ook een wincategorie met beste foto's
- het was niet duidelijk bij het eten...
- maak ook een wincategorie met beste foto's
- het was niet duidelijk bij het eten wat we mochten kiezen van de kaart. In het email contact werd er gezegd alles. In het restaurant werd er eerst gezegd alles onder de 10 euro. Maar uiteindelijk mochten we alleen iets van 7,20 nemen.

Reactie UitjesenEten.nl:

Fijn dat jullie uitje zo geslaagd was. Wat betreft de pizza's is dit een misverstand geweest bij de pizzeria. Natuurlijk zullen we dit met Kindergarden bespreken en compenseren.

Astrid Wagemakers

Voor mijn 50e verjaardag hebben we met 37 personen escape in THE city gedaan.. Door de goede organisatie hebben we een hele leuke dag gehad. Ik vond het erg leuk dat je heel veel van Dordrecht... Voor mijn 50e verjaardag hebben we met 37 personen escape in THE city gedaan.. Door de goede organisatie hebben we een hele leuke dag gehad. Ik vond het erg leuk dat je heel veel van Dordrecht ziet..en mede door de opdrachten hebben we heel veel gelachen. Topper!!

Je krijgt wat er word aangeboden en de reactiesnelheid en klantvriendelijkheid zijn erg goed.

Wij hadden een groep van 37 pers. En er was 1 man die het begeleidde, die zeker een goede leiding had. Maar voor zo'n grote groep is het misschien beter om 2 begeleiders te hebben. Het duurt o.a.... Wij hadden een groep van 37 pers. En er was 1 man die het begeleidde, die zeker een goede leiding had. Maar voor zo'n grote groep is het misschien beter om 2 begeleiders te hebben. Het duurt o.a. best wel lang voordat iedereen in de boeien zit

Hans Vos, Van Oord DMC

Geen goed georganiseerd en erg leuk.

Het was gewoon goed.

Corparis

Via UitjesenEten hebben wij ons jaarlijkse kerstbedrijfsuitje geregeld: PubQuiz + diner. Een zeer geslaagde avond, leuke vragen/spellen tijdens de Quiz en plezierige spelleider. Alles was top... Via UitjesenEten hebben wij ons jaarlijkse kerstbedrijfsuitje geregeld: PubQuiz + diner. Een zeer geslaagde avond, leuke vragen/spellen tijdens de Quiz en plezierige spelleider. Alles was top geregeld.

Leuke QuizMaster: Fons!

CHPRijnmond

Gezellige pub quiz gedaan met een gezellige enthousiaste begleider

gezellige avond goed bezig gehouden door enthousiaste collega van jullie, prima gedaan

geen enkele

Enorm genoten van de pubquiz! Veel hilariteit en gezelligheid!

Enthousiaste begeleiding, leuke spellen!

?

GSN

Super leuke, gezellige teambuilding middag onder het genot van een hapje en drankje !

Klant contact, begeleiding, Enthousiasme, kennis van aanbod en omgeving

Geen .... van A tot Z volledig begeleid