Prijs kwaliteit verhouding

Smit

Een tweedehands zeep-/glansspoelmiddel-combinatie besteld voor mijn ruim 20 jaar oude Miele vaatwasser. De bestelling via internet verliep soepel en verzending van het onderdeel verliep snel. Het... Een tweedehands zeep-/glansspoelmiddel-combinatie besteld voor mijn ruim 20 jaar oude Miele vaatwasser. De bestelling via internet verliep soepel en verzending van het onderdeel verliep snel. Het bestelde onderdeel was precies wat ik nodig had en overeenkomstig de omschrijving op het internet. Aangezien het om een tweedehands onderdeel gaat, zijn er logischerwijs wel wat gebruikssporen en heb ik het eerst goed schoongemaakt voordat ik het ingebouwd heb, maar het functioneert vooralsnog naar wens.

Duidelijke foto’s en omschrijving op de site

Eerlijk is eerlijk: ik ben een Pietje Precies en hecht veel waarde aan schoon en hygiëne. Toch zou ik het persoonlijk prettiger hebben gevonden als het onderdeel, ook al is het tweedehands, schoner... Eerlijk is eerlijk: ik ben een Pietje Precies en hecht veel waarde aan schoon en hygiëne. Toch zou ik het persoonlijk prettiger hebben gevonden als het onderdeel, ook al is het tweedehands, schoner geleverd zou worden.

Voldoet het bestelde artikel aan uw verwachtingen?

De zeep-/glansspoelmiddel-combinatie uit mijn eigen Miele vaatwasser was na ruim 20 jaar nog steeds schoner dan de tweedehands zeep-/glansspoelmiddel-combinatie die ik geleverd kreeg, maar na een... De zeep-/glansspoelmiddel-combinatie uit mijn eigen Miele vaatwasser was na ruim 20 jaar nog steeds schoner dan de tweedehands zeep-/glansspoelmiddel-combinatie die ik geleverd kreeg, maar na een poetsbeurt was hij al aardig opgeknapt en het gaat er uiteindelijk om dat ik weer een goed functionerende zeep-/glansspoelmiddel-combinatie heb.

Johan Moras

Nee

Voldoet aan mijn verwachtingen

Valere aerts

Zeer compitent

Eerlijk

A.Knijnenburg

Zeer goede service.

Service, bij kappot onderdeel, gelijk een nieuw exemplaar opgestuurd.

Voldoet het bestelde artikel aan uw verwachtingen?

1ste onderdeel ging gauwgenoeg kappot. 2de artikel oké.

Agge meekhof

Opsturen ging snel maar geen bericht van post nl dat het bij het depot was gebracht kwam er na 5 dagen pas achter

Je word goed geholpen

Niet meer met post nl versturen dit is een ramp

Peter

Juiste onderdeel zeer snel geleverd.

Snelheid, keuze (nieuw of 2e hands), goede prijs

Harleman

Snel geleverdonderdeel voor een goede prijs

Artikel werkt naar verwachting

Guis

Snelle levering,goed product af geleverd

Zou het niet weten

Marnix

Voldoet helemaal aan de verwachtingen

Het juiste onderdeel op voorraad tegen een gunstige prijs

Helemaal!

Chin

Is de eerste keer

Maakt het waar als er beloofd wordt.

Waarom niet aangesloten bij een keurmerk?

Alles naar verwachtingen