Prijs kwaliteit verhouding

Perfect

Alles

ja

Habre

Hadden precies het onderdeel wat ik nodig had

Vakbekwaam en snel

Uitstekend

alles

ja

R.Smits

Zeer slecht. Op het moment dat ik gebruik wil maken van het herroepingsrecht is dit bedrijf van mening dat zij de verzendkosten niet hoeven te vergoeden, terwijl dit wettelijk verplicht is. De... Zeer slecht. Op het moment dat ik gebruik wil maken van het herroepingsrecht is dit bedrijf van mening dat zij de verzendkosten niet hoeven te vergoeden, terwijl dit wettelijk verplicht is. De retourkosten komen voor rekening van de koper. Verkoper geeft vervolgens aan dat de wettelijke bepaling klopt, echter dat zij hierin niet mee willen gaan, omdat ze als klein bedrijf dergelijke kosten niet kunnen dragen

Snelle afhandeling van de bestelling

Voldoen aan de wettelijke bepalingen van de Wet koop op afstand. Deze wet biedt de consument juist houvast en vertrouwen om via internet aankopen te doen. Door dit vervolgens niet te honoreren, of... Voldoen aan de wettelijke bepalingen van de Wet koop op afstand. Deze wet biedt de consument juist houvast en vertrouwen om via internet aankopen te doen. Door dit vervolgens niet te honoreren, of er eigen regels op na te willen houden, wordt het vertrouwen van de consument beschaamd en daarmee het vertrouwen in het doen van aankopen via internet, wat dus beschadigend werkt voor de gehele branch

Voldoet het bestelde artikel aan uw verwachtingen?

niet van toepassing. Ik wilde deze onder het retentierecht retour sturen

Reactie TWO Witgoed:

U wilde gebruik maken van het herroepingsrecht terwijl de wettelijke termijn van 14 dagen al verstreken was. U bent achteraf niet eerlijk geweest over wanneer en waar u het pakket heeft ontvangen. U... U wilde gebruik maken van het herroepingsrecht terwijl de wettelijke termijn van 14 dagen al verstreken was. U bent achteraf niet eerlijk geweest over wanneer en waar u het pakket heeft ontvangen. U probeerde hiermee de bedenktijd te omzeilen. We hebben het aflever rapport op moeten vragen bij Post NL waarna bleek dat u niet de waarheid spreekt en het onderdeel dus al eerder in bezit had dan de door u opgegeven datum.
Als tegemoetkoming en als service hebben we aangeboden het onderdeel toch retour te nemen en het aankoopbedrag van € 4.95 retour te storten, echter zonder vergoeding van de verzendkosten.
Hiermee ging u niet akkoord, dan houdt het helaas voor ons ook op.
Het gaat er ook niet om dat we de kosten niet willen of kunnen dragen. U was te laat met retouren, dat is de reden dat de verzendkosten niet vergoedt worden.

Tom hiergens

Verwarmelement whirlpool besteld

Snelle reactie

Te leveren onderdelen controleren op schade

Voldoet het bestelde artikel aan uw verwachtingen?

Nee, er is een stuk afgebroken

Reactie TWO Witgoed:

Heel vervelend dat het onderdeel defect is aangekomen bij u. Wij hebben dan ook direct een vervangend onderdeel naar u toegestuurd.
Ook hebben wij u direct een e-mail gestuurd, waar helaas geen...
Ook hebben wij u direct een e-mail gestuurd, waar helaas geen enkele reactie op is gekomen.
Wij hebben er alles aan gedaan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, en hopen dat u alsnog tevreden bent.

G.J.P. Struik

Onbekend

Ja

Max Koning

Zelfs op laatste dag voor hun vakantie verzending nog gereed gemaakt

P

Ja

Olaf Grim

Heel goed

Snelle communicatie en afhandeling van mijn order

Zeker!

janssen

Mijn ervaring is dat het bedrijf snel reageert en makkelijk benaderbaar is.

Goed contact met klant.

Zou het niet weten.