Prijs kwaliteit verhouding

franciscus

Module besturing wasmachine Miele perfect in orde en goed verpakt wat kan een mens meer verlangen

onmiddellijke reactie en levering sneller als verwacht

zeker weten

Kyara

Duidelijk en snel

De droger werkt weer

Nvt

Ja het werkt

comm-co

Prima service

had wat ik nodig had en zelfde dag nog verstuurd!

tips en tricks en fa pagina maken

perfect

Van Cantfort Dave

Super snelle service. Goede prijs

Voorraad. Prijs. Communicatie

Absoluut

Anthony

Had een onderdeel nodig voor een Miele wasdroger. Vind dit onderdeel op div. websites met een stevige prijs. De prijs bij TWI witgoed is in ieder geval scherp. Grootste voordeel. Er zijn ook goede... Had een onderdeel nodig voor een Miele wasdroger. Vind dit onderdeel op div. websites met een stevige prijs. De prijs bij TWI witgoed is in ieder geval scherp. Grootste voordeel. Er zijn ook goede tweedehands onderdelen. verschil van 2/3 met de nieuwprijs. Heel blij mee.

Snelle verzending. Netjes verpakt

Geen. Ga zo door

Jazeker.

Jaakko Pöntinen

Very good customer service and fast delivery

Very good customer service and fast delivery

Integrate VISA/Mastercard payments via Stripe to your webshop so that people outside NL can pay easily. SWIFT payments by individuals is really not ideal for business.

Voldoet het bestelde artikel aan uw verwachtingen?

The part has since been installed and was 100% correct. My father- and mother-in-law say thanks!

Hoogslag

Tijdens een telefoontje aan TWO (waarmee ik van plan was onderdelen te bestellen) kreeg ik het advies eerst iets anders te proberen daar dat vaak de echte oorzaak van het probleem zou zijn. Patrick... Tijdens een telefoontje aan TWO (waarmee ik van plan was onderdelen te bestellen) kreeg ik het advies eerst iets anders te proberen daar dat vaak de echte oorzaak van het probleem zou zijn. Patrick had gelijk! Tien punten!

Probleem oplossen door juist advies te geven!

ja

A de Leeuw

Snelle levering, helaas niet aan huis bezorgd maar afhaal punt

Goede en duidelijke uitleg

Misschien aflevering thuis ipv afhaal punt

Hof

Goede ervaring! Snelle levering!

Snelle levering! (Ondanks de carnaval) Product past perfect en ziet er als nieuw uit!

Op de foto leek de vuldeur echt helemaal roze. Nu maakt het mij niet uit dat ik een witte wasmachine met een roze vuldeur heb, maar ik had om die reden ook kunnen besluiten het product niet te... Op de foto leek de vuldeur echt helemaal roze. Nu maakt het mij niet uit dat ik een witte wasmachine met een roze vuldeur heb, maar ik had om die reden ook kunnen besluiten het product niet te kopen. Gelukkig was de vuldeur gewoon wit toen ik de doos open maakte, maar ik denk dat de kleur op de foto wel duidelijk moet zijn.

Voldoet het bestelde artikel aan uw verwachtingen?

Het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en ziet eruit als nieuw!

Berny de groot

Uitstekend

Goede en snelle service. En de technische ondersteuning is geweldig.

N.V.T.

Absoluut. Past perfect.