Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Nils Ringersma

De voertuigen plugin doet precies wat hij hoort te doen. De documentatie is erg duidelijk en het team is super behulpzaam. Mijn inhoudelijke werden direct en professioneel beantwoord. Petje af :)

Lamper Design

Geweldige support en snel schakelen bij problemen.

Murat Gonul

Mijn verwachting overtroffen! De plugin werkt prima en dat is te verwachten. De communicatie tijdens het proces was uitstekend en de wijzigingen die we hebben laten doorvoeren zijn ook super snel en... Mijn verwachting overtroffen! De plugin werkt prima en dat is te verwachten. De communicatie tijdens het proces was uitstekend en de wijzigingen die we hebben laten doorvoeren zijn ook super snel en goed doorgevoerd. Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Digimakelaars.nl

Er wordt snel gereageerd

Arnold

Top service, top bedrijf, top plugin!

Jordy

De software die Tussendoor levert is zeer goed, op verschillende domeinen maken wij gebruik van de Autobedrijf & Voertuigen plugin. Het is verreweg de meest uitgebreide en geavanceerde plugin die er... De software die Tussendoor levert is zeer goed, op verschillende domeinen maken wij gebruik van de Autobedrijf & Voertuigen plugin. Het is verreweg de meest uitgebreide en geavanceerde plugin die er op de markt is voor de koppeling tussen Hexon en Wordpress. Daarentegen is de plugin wel flink aan de prijs, zowel qua aanschaf als licentie.

Bij de eerste keer afnemen van de plugin zat er ook een stukje ontwikkeling bij, destijds is de communicatie zo nu en dan flink moeizaam gegaan, wat de ervaring met Tussendoor een klein beetje teleurstellend maakte. Uiteraard is communicatie tweeledig en zijn beide partijen daarin voor een gedeelte schuldig, echter geeft het wel een nare nasmaak van de ervaring. Daarentegen hebben we na de eerste en eenmalige ontwikkeling nog meerdere keren contact gehad over de aanschaf en het gebruik van de plugin op andere domeinen en die keren is de communicatie gelukkig wat sneller en efficiënter gelopen.

Online leadbox

Support is super!

Prima support.

René

De pagina indeling van mijn webshop was niet goed. Kon niet in het winkelmandje dus ook niet op de afreken-pagina komen. Na 5 minuten via de Chat met jullie was het opgelost! Top! Dank je wel voor... De pagina indeling van mijn webshop was niet goed. Kon niet in het winkelmandje dus ook niet op de afreken-pagina komen. Na 5 minuten via de Chat met jullie was het opgelost! Top! Dank je wel voor de hulp...

Jeff

Ik ben zeer snel en professioneel geholpen toen ik een vraag had over één van de plugins van Tussendoor. Top service!