In 1x geslaagd.

Busra

Top

Goed uitgelegd ! Beetje streng maar dat is juist goed

Özlrm

Het was een topcursus, heel duidelijk uitgelegd gekregen. Ik raad het iedereen aan om een cursus bij dit bedrijf te doen

Super duidelijk!

Slechte ervaring met Turbo theorie, geen enkele coulance bij calamiteiten

Wat vond je van onze theorieles?

helaas konden wij de theorieles niet volgen (door voetbreuk), dan ben je gewoon je geld kwijt en mag je nog een keer EUR 60,= betalen om alsnog de theorieles en examen te kunnen doen. Er is geen... helaas konden wij de theorieles niet volgen (door voetbreuk), dan ben je gewoon je geld kwijt en mag je nog een keer EUR 60,= betalen om alsnog de theorieles en examen te kunnen doen. Er is geen coulance vanuit organisatie/management ondanks meerdere telefonische gesprekken en e-mail.

AD Zoeteweij mijn dochter Amalia Zoeteweij 26-12-2002

Ze geven 100% slagingskans op internet, maar in het echt.....voor mijn dochter niet, maar krijgt 23 april haar herkansing ben benieuwd???

Wat vond je van onze theorieles?

Die vond mijn dochter wel leerzaam alleen zonder resultaat.

Sebastiaan

Top bedrijf

Wat vond je van onze theorieles?

Duidelijke uitleg , zat goed in elkaar

Goed en duidelijk

Rubí Luneta

Super!

Wat vond je van onze theorieles?

Een lange ochtend te gaan, maar het is het zeker waard! De belangrijkste gedeeltes van de theorie worden in een sneltempo op een fijne manier besproken zodat de aandacht er bij blijft. Alles is... Een lange ochtend te gaan, maar het is het zeker waard! De belangrijkste gedeeltes van de theorie worden in een sneltempo op een fijne manier besproken zodat de aandacht er bij blijft. Alles is duidelijk en overzichtelijk. Je krijgt na hebt examen direct de uitslag en de afstand naar het CBR is prima te doen.

Dennis

Zwaar maar zeker niet overbodig!

TOP