David

Goed geregeld, tevreden over de service en de duidelijkheid.

Wat vond je van onze theorieles?

Makkelijk te volgen, in een rap tempo maar makkelijk bij te houden. Ik kende de theorie al maar had hem op eigen houtje nog niet gehaald. Door het bespreken van de vragen hem makkelijk gehaald.

Lorenzo v/d Bergh

Goeie ervaring

Wat vond je van onze theorieles?

Goeie ervaring waarbij de theorie op een leuke wijze werd overgebracht naar de studenten

Bram van Hooft

In 1x geslaagd via Turbo theorie .Duidelijke uitleg,zeer goede tips bij dingen die je niet weet, goede service met eten, drinken en het vervoer naar het CBR toe. ik raad het iedereen aan die zijn... In 1x geslaagd via Turbo theorie .Duidelijke uitleg,zeer goede tips bij dingen die je niet weet, goede service met eten, drinken en het vervoer naar het CBR toe. ik raad het iedereen aan die zijn theorie in 1x wilt halen.

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond de lessen zeer duidelijk. Met enkele grappige ezelsbruggetjes of tips maakt dat het ook leuker om de les te volgen. Dat houd de sfeer er goed in. Bij de onderdelen die je niet goed snapt,... Ik vond de lessen zeer duidelijk. Met enkele grappige ezelsbruggetjes of tips maakt dat het ook leuker om de les te volgen. Dat houd de sfeer er goed in. Bij de onderdelen die je niet goed snapt, word het zovaak herhaald totdat je het niet meer vergeet. In het examen die ik kreeg heb ik heel veel vragen kunnen beantwoorden aan de hand van de informatie die ik tijdens de cursus heb gehad.

veronique humblet

Het was een prima leerervaring maar ondanks 2 keer bij jullie de hele dag gezeten te hebben 2 keer gezakt

Wat vond je van onze theorieles?

Cursus was prima, 1ste keer gezakt leuke aanbieding gekregen na het zakken gebruik van gemaakt en weer gezakt

Pga de bruijn

Houd er rekening mee dat je eten meeneemt. Er wordt aangegeven dat dit verzorgt wordt maar het is voor veelste weinig man. Conclusie ik moest examen doen op lege maag

Wat vond je van onze theorieles?

Heb het gehaald dus prima

Bohdi

Heel veel informatie over letterlijk alles wat je moet weten over de auto theorie. In de pauzes mocht je koffie of thee pakken en bananen, broodjes of kit-katjes.

Wat vond je van onze theorieles?

Er worden veel dia’s laten zien met goede voorbeelden en krijgt hier heel veel informatie bij. Als je vragen hebt of iets niet snapt kan je dat aangeven en wordt het opnieuw duidelijk uitgelegd. Aan... Er worden veel dia’s laten zien met goede voorbeelden en krijgt hier heel veel informatie bij. Als je vragen hebt of iets niet snapt kan je dat aangeven en wordt het opnieuw duidelijk uitgelegd. Aan het einde wordt je opgehaald met een busje en rij je met een groepje naar het cbr. Dit was mijn eerste keer en ik ben meteen geslaagd.

Ferdy Camping

Veel informatie, vlot en duidelijk uitgelegd

Denise

Was wel goed gedaan alleen het eten en drinken heb ik niet gezien.

Wat vond je van onze theorieles?

Goed maar heel snel dat je het soms niet verstond

Suzen

De leraren vertelde alles perfect.

Perfect

Juul

Super duidelijk uitgelegd. Heel goed te begrijpen.

Wat vond je van onze theorieles?

Was een lange zit. Maar goed tussendoor pauzes.