Roxane

Professioneel, klantvriendelijk, transparant

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Hartelijk dank voor jou positieve review! Wij zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over ons.

Taylor

Excellent service, very helpful

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Thank you for your positive review! We wish you a very nice stay in the studio in the city centre of Groningen.

Benedikt Warnke

Excellent

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Thank you for your review Benedikt! we hope you will enjoy living in the renovated building in Groningen! Have a good stay :D

Dedré Buys

Ik ben erg blij met hun service. Professioneel en efficient!

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Heel erg bedankt voor je positieve review! wij wensen je heel veel woonplezier toe in de prachtige woning in Groningen.

Dedré Buys

Ik ben erg blij met hun service. Professioneel en efficient!

woude

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Heel erg bedankt voor je positieve review! Wij zijn ook erg blij met jou als huurder! Wij wensen je nog veel woonplezier toe.

klok

Prettige samenwerking

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Heel erg bedankt voor je positieve review Tineke! Wij zijn erg blij met jou als verhuurder en de prettige samenwerking.

Eline

Goede ervaring

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Bedankt voor je positieve review Eline! Wij wensen jou veel woonplezier!

Annebel

Duidelijke en snelle communicatie. Zeer aardige makelaars!

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Heel erg bedankt voor jullie positieve review! Wij wensen jullie veel woonplezier toe in de prachtige bovenwoning in Groningen.

Nadia

Snelle service, goed bereikbaar, behulpzaam

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Beste Nadia, Heel erg bedankt voor jullie positieve review! Nogmaals bedankt voor de lekkere bubbels waar wij met oudjaarsdag van genoten hebben en we wensen jullie veel woonplezier toe in het... Beste Nadia, Heel erg bedankt voor jullie positieve review! Nogmaals bedankt voor de lekkere bubbels waar wij met oudjaarsdag van genoten hebben en we wensen jullie veel woonplezier toe in het prachtige appartement in het centrum van Groningen.