Bas Voet

Positief persoonlijk contact

Benedikt Leander Paschertz

It was easy and quick.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Thank you for your positive review Benedikt! We wish you a good stay in the studio in Groningen.

Lianne berends

Top! Mijn woning snel kunnen verkopen via Tuitman Vastgoed.

Lisanne

Aardige makelaar, goede service

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Lisanne! Wij wensen jullie veel woonplezier toe in het prachtige appartement!

Evy van Harmelen

Het contact met dit bedrijf was erg positief. Snelle en correcte reactie op alle vragen en efficiënte afhandeling van het huurcontract.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor je positieve review Evy, Wij wensen je heel veel woonplezier toe in je nieuwe kamer!

Kounalis

Heel aangenaam

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor jullie positieve review! Wij wensen jullie veel woonplezier toe in jullie nieuwe appartement!

Francis Leo Kaiser

Tuitman Vastgoed have been extremely helpful in our search for accommodation. We have been provided a beautiful apartment for rent through their services, which was aaa efficient process

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Thank you for your positive review! We wish you a very nice stay in your new apartment!

van der Hoek

Top!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Martin! Wij werken graag met je samen. We wensen je veel geluk toe met de nieuwe huurder van jouw appartement.

Celine Diepstra

Snel en duidelijk contact!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Celine!. Wij wensen je veel woonplezier toe.