Veenhoven

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Myrthe, Wij wensen je veel woonplezier toe!

Purekeys bv.

Vriendelijk met kwalitatief hoogwaardig aanbod

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Renee, Wij wensen je veel woonplezier toe!

Tim Bakema

Goede kennis, goede service.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor je positieve review Tim, Wij werken ook erg graag met jullie samen!

Jarno Welp

Aangename begeleiding, maar de communicatie naar ons (1e keer huurders) was niet goed. Verder wel een fijn gevoel aan over gehouden

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Jarno! Wij zullen er aan werken om soms wat scherper te zijn in de 1e communicatie en goed dat het uiteindelijk toch is opgelost. Wij wensen je veel... Heel erg bedankt voor je positieve review Jarno! Wij zullen er aan werken om soms wat scherper te zijn in de 1e communicatie en goed dat het uiteindelijk toch is opgelost. Wij wensen je veel woonplezier toe!

Joran Vording

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Joran, Wij wensen je veel woonplezier toe!

Melanie de Vries

Ontzettend vriendelijk en hele snelle service!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Melanie, Wij wensen je veel woonplezier toe!

Visser

Mijn panden al enige tijd in beheer bij deze toppers. Goed en accuraat.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor jullie positieve review! We werken graag met jullie samen!

Andy Riet

Tuitman Vastgoed heeft mij geholpen mijn woning te verkopen. Top service en altijd bereikbaar.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Andy, Wij wensen je veel woonplezier toe!

Dhita Pertiwi

Very nice!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Thank you for your positive review Dhita.

Schove Groep

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor jullie positieve review! We werken graag met jullie samen!