Bram Kloos

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Bram. Wij wensen jou veel woonplezier toe in het prachtige appartement.

Erwin V.

Al vanaf het begin dat Randy & Reinout met Tuitman Vastgoed zijn begonnen heb ik mijn panden bij de heren in beheer. Er zijn veel vastgoedbeheerders in Groningen maar uit mijn ervaring is Tuitman... Al vanaf het begin dat Randy & Reinout met Tuitman Vastgoed zijn begonnen heb ik mijn panden bij de heren in beheer. Er zijn veel vastgoedbeheerders in Groningen maar uit mijn ervaring is Tuitman Vastgoed echt actief! Ze nemen letterlijk alles van A tot en met Z voor je uit handen. Ze hebben zelf woningen van mij door hun aannemers volledig laten verbouwen om hem vervolgens weer aan een Expat te verhuren. Deze woont hier inmiddels al weer enige tijd en is nog steeds erg tevreden over de service van Randy & Reinout. Al met al, zoek je een vastgoedbeheerder, verhuurmakelaar om je woning te verhuren of een makelaar die voor je aan of verkoop! vraag het vooral aan deze heren.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Wij zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. wij vinden jou ook erg prettig als relatie en hopen dit nog lang te kunnen voortzetten.

K. Van Der Berg

In verband met verhuizen naar Amsterdam mijn woning verhuurd via de jongens van Tuitman Vastgoed. Snelle service en een super huurder gekregen. Erg blij mee!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review! wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen jou veel woonplezier toe in Amsterdam en gaan goed voor jouw woning zorgen!

Michael Versteegh

Uiterst correcte communicatie en transparante werkwijze.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor je positieve review Michael! Wij zijn blij om te horen dat je onze wijze van communicatie en transparantie erg op prijs stelt. Wij hopen de samenwerking met jou nog lang voort te zetten.

Charity Thakoerdat

Fijne en snelle makelaar, we konden op zeer korte termijn meteen een bezichtiging in plannen!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve review Charity! Wij wensen jou veel woonplezier toe!

Marie

Goed maar ik heb de plattegrond gemist

Dear Marie,
Dear Marie,
Thank you for your review! we are happy to hear that you had a good experience with our company. We hope you solved the issue with the floorpan, if not let us know! We wish you a good stay in the fully renovated student house.

Justin Birkenhager

Vanaf het eerste moment van contact al een goed gevoel met Tuitman vastgoedbeheer. Vriendelijk, enthousiast en erg kundig. Kortom top gasten!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Wij zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring met ons hebt Justin! Wij vinden het ook een erg leuke samenwerking met jou en gaan dit als het aan ons ligt nog voor lange tijd voortzetten!

H. Elderman

Hebben kennis van zaken. Altijd vriendelijk.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor je positieve review! Wij vinden het ook een erg prettige samenwerking en hopen dit nog lang te kunnen voortzetten. Wij wensen jou veel plezier toe met de nieuwe bewoner van jouw woning.

Roos

Aardige, behulpzame makelaar, denkt goed met je mee en erg fijn contact.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor je positieve review Roos! Wij zijn ook erg blij met jou als nieuwe huurder en wensen je veel woonplezier toe.

Kim Speelman

Contract snel kunnen ondertekenen.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor je positieve review Kim! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid van handelen. Wij wensen jou veel woonplezier toe.