Langendoen

Bestelling liep soepel.

Het betalen via ideal werd 3x geweigerd, waarna er opeens toch betaald was.

Er is een mogelijkheid om een opmerking bij de bestelling te...
Bestelling liep soepel.

Het betalen via ideal werd 3x geweigerd, waarna er opeens toch betaald was.

Er is een mogelijkheid om een opmerking bij de bestelling te plaatsen.
De vraag is of hier iets mee gedaan wordt.
Ik had aangegeven het pakje bij afwezigheid bij de buren af te geven.
Tot mijn verbazing was het echter weer meegenomen.
Gelukkig kan je zelf vrij soepel een nieuwe afspraak plannen, waardoor het toch nog goed kwam.

Goed assortiment, goede prijs

Jippes

Mulder

De eerste keer dat ik er iets besteld heb. Het product kon niet direct geleverd worden omdat de vakantieperiode ertussen zat en er was iets fout gegaan bij de leverancier. Ik ben daar keurig van in... De eerste keer dat ik er iets besteld heb. Het product kon niet direct geleverd worden omdat de vakantieperiode ertussen zat en er was iets fout gegaan bij de leverancier. Ik ben daar keurig van in kennis gesteld

De snelheid van mededelen dat het product later geleverd wordt

de Vet

Goed assortiment en prijsstelling
Vlotte afhandeling

Ben Arendsen

Na wat problemen met de verzending heeft Henk op een super goede wijze e.e.a. geregeld en mij telefonisch correct op de hoogte gehouden over het verloop van de zending. De terraslamp hangt... Na wat problemen met de verzending heeft Henk op een super goede wijze e.e.a. geregeld en mij telefonisch correct op de hoogte gehouden over het verloop van de zending. De terraslamp hangt inmiddels en ben er zeer tevreden over.

Telefonische bereikbaarheid en de informatie was prima

PIJL

Mooi bedrijf met luid en duidelijke afspraken.

ja de correctheid van het geleverde produkt

C.Hogervorst

1e ervaring prima

Snelle reactie

Posch

Bestelde net voor de vakantie van julli bedrijf waardoor het 14 dagen duur de voor ik het artikel binnen kreeg .moest zelf kijken waarom het zolang duurde .

Reactie TuinartikelTotaal.nl:

Beste,
Bedankt voor het invullen van de review.
U heeft inderdaad een bestelling geplaatst tijdens onze vakantie, waardoor de levering van het product was uitgesteld.
Als tegemoetkoming...
Beste,
Bedankt voor het invullen van de review.
Als tegemoetkoming voor deze langere levertijd heeft u van ons extra korting gekregen op uw bestelling, dit stond standaard ingesteld tijdens onze vakantieperiode.
Voordat u het product bestelde had u via meerdere uitingen op onze webshop kunnen zien dat wij op vakantie waren en hierdoor de levering was uitgesteld. We gaan er vanuit dat door de aanwezigheid van meerdere uitingen op onze webshop deze boodschap niet gemist wordt.

S. van der Zande

Levering, prijs en communicatie top. Wij hadden twee producten besteld, blijkbaar een product uit het magazijn en een die nog bij de groothandel stond. Dit werd duidelijk toegelicht en had geen... Levering, prijs en communicatie top. Wij hadden twee producten besteld, blijkbaar een product uit het magazijn en een die nog bij de groothandel stond. Dit werd duidelijk toegelicht en had geen gevolgen voor de leveringssnelheid. Beide producten waren de volgende dag in huis.

Communicatie, prijs en snelheid