Elbert Klompenhouwer

Heel correcte afhandeling van bestelling

is bereid om alternatieve suggesties voor te stellen

Bovijn lodewijk

Alles is overzichtelijk en duidelijk voor verdere aankopen

snelle levering

lysette lubbers

Vriendelijk, meedenkend en accuraat

Duidelijke zoekfunctie

H. Pijpers

Vragen naar aanleiding van het te bestellen product werden uitvoerig beantwoord en er werd naar belofte teruggebeld. Moest door eigen foute inschatting een van de producten retourneren en dit werd... Vragen naar aanleiding van het te bestellen product werden uitvoerig beantwoord en er werd naar belofte teruggebeld. Moest door eigen foute inschatting een van de producten retourneren en dit werd uitstekend opgelost. Creditering geen probleem.

Service en klantvriendelijke behandeling. Snel en oplossingsgericht actie nemen.

Vandenbroucke Myriam

Héél tevreden,als ik een mail stuurde werd die altijd héél goed beantwoord.

c. van alphen

Net bedrijf en keurige informatie over de levering

Yves Willems

Vlotte bestelling en afhandeling e-purchase !

neen

Anke van Ewijk

Uitstekend

Snelle service

Femke

Mail worden niet beantwoord levertijd blijkt langer te zijn terwijl je al een bevestiging krijgt dat het is verzonden

Niet

Reactie TuinartikelTotaal.nl:

Geachte mevr.
Geachte mevr.
Allereerst nogmaals onze excuses voor de teleurstelling over de niet leverbare heater die had aangekocht via ons. Door een fout in het voorraadsysteem bij onze toeleverancier werd aangegeven dat uw bestelling verzonden was naar u toe. Later bleek dat dit betreffende artikel niet voorradig was.
Uiteraard een zeer vervelende situatie en we begrijpen de teleurstelling. Voor ons was deze situatie echter complete overmacht.
Na uw mail hebben we echter wel telefonisch contact met u opgenomen om de situatie uit te leggen en excuses aan te bieden. Niet per mail maar telefonisch is er dus wel degelijk een reactie op uw mail geweest.
Nogmaals onze excuses voor de teleurstelling.
Tuinartikeltotaal

Harry

Mijn eerste ervaring is goed.