s. veerman

Voor de eerste keer iets besteld bij dit bedrijf, maar zeer tevreden goed verpakt en snelle levering.

Bart Janssens

Aankoop eenvoudige. tuinpomp

De site.

Reactie TuinartikelTotaal.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review, we zullen uw punten betreffende de aflevering meenemen in de evaluatie met de pakketbezorger.
Een kleine aanvulling echter op uw opmerkingen. We hebben geen...
Beste,
Een kleine aanvulling echter op uw opmerkingen. We hebben geen mailcontact met u gehad over de afleverdatum. Aangezien u aan het begin van onze vakantie het product bestelde stond er vermeldt op onze webshop dat het product later geleverd werd. Hiervoor heeft u destijds korting ontvangen.
Aangezien het product voorradig was, hebben we het alsnog snel verstuurd om zodoende de wachttijd te verkorten voor u.
Als een product defect aankomt hadden we dit graag vernomen van u om zodoende het product om te kunnen ruilen of een nieuw product op te sturen. Helaas hebben we hier niets van vernomen van u.
Mocht het product toch niet bevallen of correct werken horen we dit graag van u om zodoende voor een goede oplossing te kunnen zorgen.

A.A. van Dijk

Dit is de eerste keer, dat ik bij dit bedrijf bestel. Nog geen ervaring.

Bedrijf heeft correct geleverd, en zorgvuldig verpakt.

Bert Konings

Hartstikke goed.!!!

Snel gebeld over het aantal van de bestelling en het sturen van de creditnota.
Heel erg goed.

P. Brugman

Snelle service

Savelberg

Prima ervaring. Makkelijk te bestllen, snel geleverd.

Fleur

1 tuinhaard besteld

Andre

Persoonlijke benadering, geen steriele webwinkel.

Bas Kooreman

Snel goed en kundig contact. Aankoop draadspoel Wolf trimmer

Bereikbaarheid en probleem oplossend

RJ Goosen

Overall genomen zeer goed en professioneel...met name de email afhandeling.

Zeer snel en inhoudelijk goede reacties op vragen per mail!