Info over verloop reservering

Ismail Col

Was vriendelijke en hulpzaam

Snel en duidelijk

Marie Jose Groenstege

Ik ben reuze tevreden wanneer onze vluchten door Triptime worden geregeld. Speciaal omdat ik begeleiding nodig heb, daar ik niet goed kan lopen cq geen trap kan lopen!! Het wordt altijd perfect... Ik ben reuze tevreden wanneer onze vluchten door Triptime worden geregeld. Speciaal omdat ik begeleiding nodig heb, daar ik niet goed kan lopen cq geen trap kan lopen!! Het wordt altijd perfect geregeld!!

Wij worden altijd goed behandeld en hebben geen stress momenten hierdoor!!

Abdullah Sibir

We zijn blij, bedankt voor alles

Melissa

Altijd goed

Simpel site

Leroy

Heel erg goed vriendelijk

Snel geholpen , goed bereikbaar

J.a. verschuur wed van kennedie

Fantastisch

Alles liep mis maar dat lag niet aan Triptime maar aan een storing tussen de RABObank en de Ipad. Betalen lukte niet. Belde steeds terug en Lisa/Liza, hielp mij geduldig (Heb een grote... Alles liep mis maar dat lag niet aan Triptime maar aan een storing tussen de RABObank en de Ipad. Betalen lukte niet. Belde steeds terug en Lisa/Liza, hielp mij geduldig (Heb een grote hersenoperatie gehad en moet wel eens naar wordenzoeken, ben ook ongeduldig geworden). Uiteindelijk via de tel geboekt en betaald. Dat zijn helaas zulke kleine lettertjes dat ik een fout maakte bij de ruimbagage. 23 kg aangezien voor 32🙈). Lisa heeft me weer enorm geholpen met bij boeken.

Mvr Eijken

Erg snel en goed

Snel antwoord op vragen

Frans van den Broek

Niet echt goed, er wordt niet op mail van ons gereageerd, Wij vinden het niet echt fair dat bij boeking ergens weggestopt een regel over mondkapjes staat, als je hier niet op let krijg je 2 kapjes... Niet echt goed, er wordt niet op mail van ons gereageerd, Wij vinden het niet echt fair dat bij boeking ergens weggestopt een regel over mondkapjes staat, als je hier niet op let krijg je 2 kapjes in rekening gebracht, op mijn vraag per mail of men dit wil annuleren wordt niet gereageerd, mondkapjes zijn nooit aangekomen, op 24 oktober heeft Triptime belooft dit binnen 5 werkdagen terug te betalen, nog niets ontvangen, ook daar is afgelopen week weer over gehaald, geen antwoord!!!! kortom, gewoon schandalig!!!

Neen

Reactie Triptime Vliegtickets:

Erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service en aangeboden diensten.
Wij hebben het e.e.a. uitgezocht en kunnen u als volgt berichten.
Allereerst willen wij u...
Wij hebben het e.e.a. uitgezocht en kunnen u als volgt berichten.
Allereerst willen wij u mededelen de mondkapjes wel naar u zijn verzonden. Desondanks heeft u ons een mail gestuurd deze niet ontvangen te hebben waarna wij het bedrag hiervan op 7 november 2022 aan u hebben vergoed. De terugbetaling heeft een paar dagen later plaatsgevonden dan is toegezegd, onze excuses hiervoor.
Vervolgens geeft u aan dat wij niet op uw mail(s) hebben gereageerd. Uit ons controle blijkt dat wij op uw mail van 2 november 2022 op 4 november 2022 hebben gereageerd. Wellicht is de mail in uw spam/ongewenste mailbox terecht gekomen.
Wij excuseren ons voor het ongemak en voor vragen of klachten kunt u ons mailen op het mailadres klantenservice@triptjme.nl of bellen naar onze callcenter.

Cihan

Ticket gekocht voor een terugreis, wat helemaal fout liep. Tijdens het inchecken gaven ze aan dat er geen beschikbare stoelen meer waren omdat ik de laaste was die had geboekt !!!?

Geen punten om te benoemen

Reactie Triptime Vliegtickets:

Wij vinden het zeer vervelend om te vernemen dat u hinder heeft ondervonden tijdens de uitvoering van uw reis. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij het e.e.a. gecontroleerd en kunnen u als... Wij vinden het zeer vervelend om te vernemen dat u hinder heeft ondervonden tijdens de uitvoering van uw reis. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij het e.e.a. gecontroleerd en kunnen u als volgt berichten.
Uit ons controle blijkt dat uw boeking door ons goed was doorgeboekt bij de luchtvaartmaatschappij. Administratief en systeemtechnisch waren er geen problemen waardoor de passagier hinder heeft zou moeten ondervinden. Wij hebben van de luchtvaartmaatschappij vernomen dat de vlucht was overgeboekt (de luchtvaartmaatschappij heeft meer stoelen verkocht dan beschikbaar was op de vlucht) en als gevolg hiervan de passagier een financiële compensatie en een kosteloze omboeking naar de eerstvolgende vlucht is aangeboden.
Wij betreuren de ontstane situatie ten zeerste, echter willen wij u mededelen dat een dergelijke situatie buiten Triptime om plaatsvind. Indien u hierover een klacht wenst in te dienen verzoeken wij u een mail te sturen naar klantenservice@triptiume.nl met vermelding van uw boekingsnummer.

Selcuk

Snelle reactie..goed geholpen heel vriendelijk..!!

Website overzichtelijk begrijpende taal..!!