Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

H.van Haaren

Zeer goede en snelle service.

Snelle afhandeling van eventuele verkeerd geboekte tickets. Vriendelijke telefonistes.

Tessa

Snellee service

gelijk aan lijn

C. P. M. Van den Ende en M. C. Eenkhoorn echtpaar

Prima ervaring al jaren

Bij wijzigingen op tijd melding en snel geld terug bij een annulering van een luchtvaartmaatschappij, bijvoorbeeld Turkisch Airlines op Aamasterdam. Vriendelijk personeel, Sara en Elize... Bij wijzigingen op tijd melding en snel geld terug bij een annulering van een luchtvaartmaatschappij, bijvoorbeeld Turkisch Airlines op Aamasterdam. Vriendelijk personeel, Sara en Elize bijvoorbeeld. Nu 2 keer binnen een paar maanden meegemaakt

Digital impress bv

Overzichtelijke site goede prijzen heb al meerdere tickets bij Triptime besteld gewoon goed zoals het hoort

goede prijs

de Vries

Een heel fijn bedrijf het fijne vriendelijke mensen aan de telefoon en helpen je zeer beleeft

Bekwaam

Xxx

Slecht

Niet

Reactie Triptime Vliegtickets:

Uit ons controle blijkt dat u diverse malen telefonisch contact met ons heeft gehad m.b.t. wijziging van de vluchtdatum. Hierbij hebben wij u geïnformeerd over de kosten zoals de... Uit ons controle blijkt dat u diverse malen telefonisch contact met ons heeft gehad m.b.t. wijziging van de vluchtdatum. Hierbij hebben wij u geïnformeerd over de kosten zoals de luchtvaartmaatschappij deze in rekening brengt. U vond de kosten hoog en heeft zich hierover telefonisch beklaagd. Wij hebben u uitgelegd dat de kosten worden bepaald door de luchtvaartmaatschappij. Wij betreuren dat u desondanks niet tevreden bent over onze diensten. Voor andere vragen zijn wij u graag van dienst.

Hatice

Altijd goed

Nederlandsetalige klantenservice

T. Zakaryan

Heel goed

geen extra kosten

Marie Jose Groenstege

Wij zijn helaas voor de 2e maal geannuleerd maar gelukkig heeft Lisa ons geholpen n zodat we maar 1,5 dag verlies hebben van onze vakantie daar zij de vlucht heeft omgezet van Turkish Airline naar... Wij zijn helaas voor de 2e maal geannuleerd maar gelukkig heeft Lisa ons geholpen n zodat we maar 1,5 dag verlies hebben van onze vakantie daar zij de vlucht heeft omgezet van Turkish Airline naar SunExspress en vervolgens de terugreis naar Pegasus geregeld. Onze dank hiervoor!!

Snel alles weer geregeld!!

pierrez28

Perfect

hulp is meestal erg goed