Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Cihan

Ticket gekocht voor een terugreis, wat helemaal fout liep. Tijdens het inchecken gaven ze aan dat er geen beschikbare stoelen meer waren omdat ik de laaste was die had geboekt !!!?

Geen punten om te benoemen

Reactie Triptime Vliegtickets:

Wij vinden het zeer vervelend om te vernemen dat u hinder heeft ondervonden tijdens de uitvoering van uw reis. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij het e.e.a. gecontroleerd en kunnen u als volgt berichten.
Uit ons controle blijkt dat uw boeking door ons goed was doorgeboekt bij de luchtvaartmaatschappij. Administratief en systeemtechnisch waren er geen problemen waardoor de passagier hinder heeft zou moeten ondervinden. Wij hebben van de luchtvaartmaatschappij vernomen dat de vlucht was overgeboekt (de luchtvaartmaatschappij heeft meer stoelen verkocht dan beschikbaar was op de vlucht) en als gevolg hiervan de passagier een financiële compensatie en een kosteloze omboeking naar de eerstvolgende vlucht is aangeboden.
Wij betreuren de ontstane situatie ten zeerste, echter willen wij u mededelen dat een dergelijke situatie buiten Triptime om plaatsvind. Indien u hierover een klacht wenst in te dienen verzoeken wij u een mail te sturen naar klantenservice@triptiume.nl met vermelding van uw boekingsnummer.

Score voor Triptime Vliegtickets: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Vliegticket enkel reis istanbul - amsterdam