Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Poul Gelderloos

Meedenkend, Pro-actief, oplossingsgericht en heel goed luisteren naar wat ik wel en niet wilde.

Ilona Venema

2022/23

1 keer

Willemsen

Het hele team van travel essence had een geweldige reis in elkaar gezet. Ondanks ons avontuur binnen een avontuur door Gabriëlle en aardbeving in Wellington en wat stortbuien. Jullie hadden er goed... Het hele team van travel essence had een geweldige reis in elkaar gezet. Ondanks ons avontuur binnen een avontuur door Gabriëlle en aardbeving in Wellington en wat stortbuien. Jullie hadden er goed grip op wat er zich afspeelde in N. Z en ons er doorheen geholpen waar nodig was. Ik persoonlijk was er erg blij mee met het tussen door communiseren over een volgende actie gezien Gabriëlle boven ons hoofd hing in Wellington. Onze dank hier voor. Wij zullen jullie zeker bij andere geinterreseerden aanbevelen. Gr. Anja Willemsen

Micha Cohenno

1x

Martien van den Hoven

Een heel mooie reis gemaakt, mede door de goede adviezen van TravelEssence. Speciaal wil ik het volgende vermelden : Tijdens onze trip kwam cycloon Gabrielle over New Zealand. Travelessence heeft... Een heel mooie reis gemaakt, mede door de goede adviezen van TravelEssence. Speciaal wil ik het volgende vermelden : Tijdens onze trip kwam cycloon Gabrielle over New Zealand. Travelessence heeft hierop uitstekend geanticipeerd door ons om te boeken van een B&B in een bedreigd gebied naar een hotel in safere zone. Dat was een wijs besluit!

Mischa

2 keer

Frans en Mayke vd Eijnden

Wij hebben, voor de tweede keer, een fantastische reis gehad die was geregeld met en door Travel Essence. Je komt echt op plekken waar de massa niet komt. De accomodaties bij de locals zorgen ervoor... Wij hebben, voor de tweede keer, een fantastische reis gehad die was geregeld met en door Travel Essence. Je komt echt op plekken waar de massa niet komt. De accomodaties bij de locals zorgen ervoor dat je tips krijgt die goud waard zijn. Het zijn allemaal bijzondere accomodaties die iets eigens hebben. De een is heel luxe, de volgende heeft een fantastische ligging en daarna kom je bv op een heel authentieke plek terecht. Iedereen wist van onze komst, ook op de geboekte excursies, en dat maakt dat je je heel welkom voelt. Wanneer er iets onverwachts gebeurt, zoals bij ons dat er ( door overstromingen) een accommodatie niet bereikbaar is, regelen ze meteen en in goed overleg iets anders. Ze houden hun reizigers en de omstandigheden in Nieuw Zeeland goed in de gaten. Zonder twijfel boeken we een volgende keer weer bij Travel Essence.

Judi vd Biezen

Dec 2022- Jan 2023

Twee keer

Janet Pomper

Fijne organisatie

Simone

Henk Boven

Het feit dat we al voor de 3e keer met TravelEssence reizen mag voor zichzelf spreken. Alles goed verzorgd en goed mee gedacht bij onze wensen.

Simone

2015, 2018, 2023

3x

Kim Eldering

Het heeft in alle opzichten hetgeen waargemaakt waar Travel Essence voor staat, waardoor ik Nieuw-Zeeland op een manier heb mogen ontdekken en ervaren, die niet veel mensen kennen, denk ik. Top... Het heeft in alle opzichten hetgeen waargemaakt waar Travel Essence voor staat, waardoor ik Nieuw-Zeeland op een manier heb mogen ontdekken en ervaren, die niet veel mensen kennen, denk ik. Top service en kennis van jullie team en de mooist en meest bijzondere plekken en excursies om te slapen en te bezoeken.

Bart Jonker

Sandra Peters

Nadat we onze wensen hadden gedeeld met Mischa heeft hij een prachtige reis voor ons samengesteld met mooie luxe accomodaties en een goede SUV waarmee me met gemak heel NZ doorkruist hebben.

Mischa

2022-2023

Jochem

Wij hebben een fantastische reis door Nieuw-Zeeland gemaakt. De combinatie van campercar en lodges was perfect.

Bart Jonker

1 keer

Familie van Oirschot

We hebben de reis ongeveer een jaar geleden geboekt en zijn daarin goed begeleid door Travelessence. Alles sloot prima op elkaar aan, over het algemeen prima accommodaties en ook de vluchten met... We hebben de reis ongeveer een jaar geleden geboekt en zijn daarin goed begeleid door Travelessence. Alles sloot prima op elkaar aan, over het algemeen prima accommodaties en ook de vluchten met Singapore Airlines verliepen prima zonder vertragingen en zoekgeraakte koffers. Al met al hebben we een fantastische tijd gehad in New Zealand en hebben we het gelijk ook kunnen combineren met familiebezoek. Dus top

Marie Cecile

1x