Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Familie van Tilburg

Wij hebben een fantastische en onvergetelijke reis gehad met ons gezin!
Wij hebben een fantastische en onvergetelijke reis gehad met ons gezin!
De reis is perfect samengesteld waar al onze wensen in waren verwerkt. De beste tip van Maurits was dat we niet met een camper moesten gaan rondreizen. De ruime accommodaties zorgde ervoor dat we voldoende ruimte hadden met en voor elkaar. Ook de ruime auto was perfect voor ons gezin.
Het is gewoon heerlijk dat alles voor je geregeld is zodat je echt ontspannen op vakantie bent.
Jullie service vooraf aan de reis maar ook zeker gedurende reis gaf ons een vertrouwd gevoel.
Kortom een top vakantie!

Maurits

dec. ' 22- jan. '23

F. Merkus

Misha

2022/2023

Ans Hilberink

TravelEssence heeft goed naar ons geluisterd en ons van hele passende tips voorzien. De reis zat goed in elkaar. Vanwege corona is de reis 2 x uitgesteld en hebben we een uitbreiding gedaan.... TravelEssence heeft goed naar ons geluisterd en ons van hele passende tips voorzien. De reis zat goed in elkaar. Vanwege corona is de reis 2 x uitgesteld en hebben we een uitbreiding gedaan. Onvermoeibaar ging Bart hiermee aan de slag, met een mooi voorstel.

Bart

2022/2023

1 x

Arthur Arnoldy

Veel persoonlijke aandacht door een team met veel kennis van de mooiste plekken en beste locaties om te verblijven.

Simone Evenhuis

2022-2023

Alleen deze reis.

Truus van Soest

Goed gesprek bij intake, goed geluisterd wat wij wilden.

2022-2023

Fred en Kitty Hendriks

Als ik me het goed herinner, hebben we in 2015 al vrijblijvend kennis gemaakt met TravelEssence. Daarop volgden een paar presentaties op kantoor, en in 2016 hebben we onze reis voor 2017 samen met... Als ik me het goed herinner, hebben we in 2015 al vrijblijvend kennis gemaakt met TravelEssence. Daarop volgden een paar presentaties op kantoor, en in 2016 hebben we onze reis voor 2017 samen met Marie Cecile samengesteld. Het zou onze enige verre reis worden, zo'n "bucketlist plan", maar de ervaring was zo indrukwekkend dat we al gauw weer kontakt opgenomen hebben voor nog een keer. 2020 ging uiteraard niet door, maar TravelEssence hield regelmatig kontakt en zo hielden wij de moed er in. Ook de online presentaties waren een feestje. De tweede reis was zo mogelijk nog mooier, wat een bevlogen en creatief reisburo is TravelEssence toch.

Marie-Cecile

Twee keer, de eerste keer in 2017

Barbara Postma

Uitstekend

Zeist, Bart Milou, Lisette

Caroline Groot

Wat een fijne reisorganisatie! Goed geluisterd naar onze wensen waardoor wij een prachtige reis hebben gemaakt met mooie accommodaties op hele mooie locaties!

1 x

Peter van Soest

Prettig intakegesprek hier thuis. Na eerst een online presentatie.

Rien Janssen & Ria van Raaij

Wij zijn zorgeloos op reis geweest ,alles was piekfijn geregeld ,zo ook de locaties en wij zijn dus ook zeer tevreden en enthousiast over de kleinschalige manier van reizen !!
Alleen de 2e...
Alleen de 2e huurauto in Wellington was kleiner ,als die ervoor , even pasten onze grote koffers niet in de kofferbak vd Suzuki, maar opgelost. Gelukkig hadden we toen nog 1 week. De 3 andere weken hadden we een Kia ,een stuk fijnere auto. Mede doordat we de grote koffers altijd in de auto lieten en alleen ons kleine koffertje en rugzak mee naar de accomodatie namen, dat was ideaal en voorkwam veel gesjouw iedere 2 dagen.
Het adres huisnummer 85 Lakefront Drive van RealNZ Visitor Centre in Te Anau, was niet het juiste nummer ,waardoor we bijna de bus naar de Milford Sound misten ,we parkeerden daardoor op de verkeerde plek.
Bij Mc Auley Glen Boutique in Portobello ,is het niet meer mogelijk daar een diner of barbecue te nuttigen. De eigenaresse vindt het fijn ,als we dit doorgeven.
Dit zijn maar kleinigheidjes , voor de rest alleen maar Lof !! Complimenten voor jullie allen !!! Een volgende keer zouden we zeker weer bij jullie boeken en ook hebben we al veel mondelinge reclame gemaakt. Judi heeft de reis perfect voor ons samengesteld !!

JUDI

20 nov - 18 dec 2022