Verbraak

Zeer goede vakmensen, doen wat ze beloven. Ziet er keurig uit goed afgewerkt. En wat mij ook positief op viel, ze ruimen alles keurig netjes op. Zelfs het zaagsel op de oprit met stofzuiger... Zeer goede vakmensen, doen wat ze beloven. Ziet er keurig uit goed afgewerkt. En wat mij ook positief op viel, ze ruimen alles keurig netjes op. Zelfs het zaagsel op de oprit met stofzuiger weggewerkt, in een woord geweldig. Albert is een vakman en laat graag zien hoe hij werkt en legt uit hoe het werkt. Aardige persoon en prima vakman. Er zijn diverse aannemers bezig geweest tijdens de grote verbouwing, traprenivatie expert mag deze naam met recht voeren. Zeer tevreden klant

Richard Lavrijsen

Heel goed

Williams Donga

Goede ervaring. De verkopers zijn erg assertief en bij het verkopen is er veel geduld geweest. Het zetten van de trap is in de beloofde tijd gebeurd, namelijk 1 dag voor 1 trap. Het ziet er top uit!

R. Merkelbag

Helaas heeft het enorm lang geduurd voordansen montage kon plaatsvinden vanwege leveringsproblemen van de door ons uitgezochte kleur waardoor we bijna 11 maanden met een kale trap hebben gezeten.... Helaas heeft het enorm lang geduurd voordansen montage kon plaatsvinden vanwege leveringsproblemen van de door ons uitgezochte kleur waardoor we bijna 11 maanden met een kale trap hebben gezeten. Buiten jullie schuld om dat begrijpen we maar was wel heel vervelend. Gelukkig is het nu allemaal goed gekomen en we zijn blij met het eindresultaat. Het is zeer netjes gemonteerd, alleen heeft het een dag langer geduurd dan gepland omdat de eerste dag de verkeerde stootborden waren meegegeven en ook al een paar gemonteerd. Echter ook dit gelukkig netjes opgelost de volgende dag. Gelukkig voor mij geen probleem aangezien ik kan thuiswerken maar slordig was het toch wel. Over de monteurs niets dan lof!

Van der Haar

De monteur heeft alles weer keurig netjes achter gelaten

Helma en Yara Smeets

Super service.... Goed werk hebben ze verricht... nog een gezellig plaatje voor ze aangevraagd.... Netjes gewerkt.... Waren vriendelijk... Bedankt voor de service...

Maarten Coldeweijer

Het eerste gesprek was een vakkundige uitleg. Tijdens het plaatsen hebben de monteurs nog kleine verbeteringen geadviseerd en toegepast. Hier hebben we zeker geen spijt van. Oftewel zeer tevreden... Het eerste gesprek was een vakkundige uitleg. Tijdens het plaatsen hebben de monteurs nog kleine verbeteringen geadviseerd en toegepast. Hier hebben we zeker geen spijt van. Oftewel zeer tevreden met het hele mooie resultaat.

P. Van der valk

Super

Ton de Kort

De ervaring was goed, alles is netjes gedaan. De mannen waren gezellig en netjes.