Ensinck

De monteur is heel nauwkeurig en hierdoor is het werk zeer goed gemaakt.

Schuil

Prima vriendelijk en correct

Frank Wagter

De trap is perfect gelegd, zeer tevreden.
De trap is perfect gelegd, zeer tevreden.
Die Erwin krijgt van ons een dikke 10, jullie moeten er heel zuinig op zijn op deze werknemer, want het is een hele harde werker en top vent. Groeten Frank Wagter.

Mw Sleegers

Eerlijke duidelijke uitleg en adviezen.
Ze nemen de tijd om meerdere opties te bekijken.
Snelle vlugge reacties in communicatie en in het beantwoorden van vragen telefonisch of via mail....
Eerlijke duidelijke uitleg en adviezen.
Ze nemen de tijd om meerdere opties te bekijken.
Prettige nette manier van werken in huis.
Medewerkers zijn allemaal even vriendelijk.
Hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Harco Nijland

Zeer goede uitvoering van de werkzaamheden conform de eerder gemaakte afspraken

Verstraten

De trap is fantastisch,was niets en ongelijk maar nu het mooiste in huis.Fijne werklui en gezellig.Echt een aanbeveling.

Erica Heij

Ondanks een fout van onze kant, is het alsnog erg netjes afgehandeld.

Hoeben, Paula

Perfect: gesprek vantevoren duidelijke uitleg. Ruim vantevoren aangegeven wanneer de monteur zou komen. Monteur Erwin is een secure en harde werker. Keurig afgewerkt. Heel blij met de gerenoveerde... Perfect: gesprek vantevoren duidelijke uitleg. Ruim vantevoren aangegeven wanneer de monteur zou komen. Monteur Erwin is een secure en harde werker. Keurig afgewerkt. Heel blij met de gerenoveerde trap.

Van der Molen

Jarno en Erwin hebben een pracht trap bij me geplaatst. Ben er heel blij mee, het is mooi opgeknapt.

Marco de Jong

Goed advies gedurende het eerste gesprek. Montage verliep zonder problemen en de monteurs hebben ter plaatse nog advies gegeven om te zorgen dat het resultaat nog beter werd. Het resultaat is zeer... Goed advies gedurende het eerste gesprek. Montage verliep zonder problemen en de monteurs hebben ter plaatse nog advies gegeven om te zorgen dat het resultaat nog beter werd. Het resultaat is zeer mooi geworden en een opwaardering van de oude trap.