Geralda Versteeg

Heel netjes en mooi afgewerkt

Korver

Ideale oplossing voor onze trap. Nette communicatie en top resultaat.

Renaldo

Prettig gesprek betreft informatie en mogelijkheden. Communicatie na akkoord liep soms iets stroever, uiteindelijk allemaal goed gekomen. Werklui die de trappen hebben geplaatst zeer vriendelijk en... Prettig gesprek betreft informatie en mogelijkheden. Communicatie na akkoord liep soms iets stroever, uiteindelijk allemaal goed gekomen. Werklui die de trappen hebben geplaatst zeer vriendelijk en professioneel. Kost wat, maar resultaat mag er zeker wezen.

Dennis

Goed uitgelegd door de verkoper, goed meegedacht.
De monteurs zijn vakmensen die ook goed meedenken en goede adviezen geeft.

van Diessen

Super service, harde werker

C.korstanje

Prima levering en montage

R.Zeller

Zeer professioneel. Perfecte levering. Dank Roy en Erwin!

Bram Driessen

Van verkoop tot uitvoering was het een zeer prettige ervaring. Heel blij met de professionele aanpak en uitleg.

Dennis Kock

Ziet er strak uit, mooi afgewerkt!

Verbraak

Zeer goede vakmensen, doen wat ze beloven. Ziet er keurig uit goed afgewerkt. En wat mij ook positief op viel, ze ruimen alles keurig netjes op. Zelfs het zaagsel op de oprit met stofzuiger... Zeer goede vakmensen, doen wat ze beloven. Ziet er keurig uit goed afgewerkt. En wat mij ook positief op viel, ze ruimen alles keurig netjes op. Zelfs het zaagsel op de oprit met stofzuiger weggewerkt, in een woord geweldig. Albert is een vakman en laat graag zien hoe hij werkt en legt uit hoe het werkt. Aardige persoon en prima vakman. Er zijn diverse aannemers bezig geweest tijdens de grote verbouwing, traprenivatie expert mag deze naam met recht voeren. Zeer tevreden klant