Al jaren heb ik de kundigheid van Hans mogen ervaren. Fijn dat hij er weer even is. Ook Noreen geeft mij dat gevoel. Dus Topfysiotherapie is voor mij TOP

Er werd goed geluisterd naar de klacht en een duidelijk behandelplan opgesteld. De fysiotherapeut was prettig in de omgang en dacht goed mee.

Haar enthousiasme en toegankelijkheid is erg fijn. Daarnaast vraagt ze altijd wat ik denk dat ik nodig heb tijdens een sessie. Ik voel me gehoord en gezien.

Altijd even vriendelijk en professioneel personeel.

Het probleem werd serieus en professioneel benaderd en er werd in overleg een duidelijk behandelplan gemaakt. De betreffende fysiotherapeut maakte op mij een zeer professionele indruk en had... Het probleem werd serieus en professioneel benaderd en er werd in overleg een duidelijk behandelplan gemaakt. De betreffende fysiotherapeut maakte op mij een zeer professionele indruk en had duidelijk kennis van zaken.

Duidelijke uitleg van de behandeling en een prettig contact

Ik ben blij omdat al mijn rug- en schouderklachten verdwenen zijn. geweldige fysiotherapeut

Na jaren moeilijke toiletgang ben ik goed geholpen door Monique met bekkenbodem therapie. Toiletgang gaat nu stukken beter.

Er werd serieus naar me geluisterd en de oefeningen hebben ook effect, alhoewel de klachten niet helemaal verdwijnen maar zijn wel een heel stuk minder.