Er werd serieus naar me geluisterd en de oefeningen hebben ook effect, alhoewel de klachten niet helemaal verdwijnen maar zijn wel een heel stuk minder.

Ik werd serieus genomen en de behandeling was uitstekend. Ook was de therapeut super vriendelijk.

Joanna Krupa

Zawsze powaznie podchodza do problemu zdrowotnego i staraja sie jak najbardziej pomoc

Monique neemt je heel serieus, doet aan verwachtingsmanagement vanaf dag één en levert effectieve behandelingen. Ze communiceert duidelijk, geeft uitleg over wat ze doet en houdt het verloop in de... Monique neemt je heel serieus, doet aan verwachtingsmanagement vanaf dag één en levert effectieve behandelingen. Ze communiceert duidelijk, geeft uitleg over wat ze doet en houdt het verloop in de gaten. Daarnaast is ze geïnteresseerd en schakelt snel als dat nodig is. Top zorg!

Omdat je als patiënt betrokken wordt hoe de behandeling plaats gaat vinden ,en de uitleg wat je zelf kan doen .Daarnaast is mijn therapeut zeer mens vriendelijk straalt een rust uit .En zeer... Omdat je als patiënt betrokken wordt hoe de behandeling plaats gaat vinden ,en de uitleg wat je zelf kan doen .Daarnaast is mijn therapeut zeer mens vriendelijk straalt een rust uit .En zeer vakkundig het volste vertrouwen in hem.

Hij luistert goed, is eerlijk, legt goed uit, geen flauwekul behandelingen dus geen verspillingen.stelt me gerust als het eng is.

Hij heeft verstand van zaken, en luistert ook goed naar wat ik aangeef/mijn mening + beantwoord eventuele vragen goed.

Erg fijne en deskundige fysiotherapeut die mijn klachten serieus nam

Professionele en zeer prettige omgang met de fysiotherapeut.